Jump to content
Guest PeterK

Opfordring til Sunddebat

Recommended Posts

Guest PeterK

Som statestikken viser er kategorien Bil (MC,Båd) den klart meste populære. Kunne I ikke lave nogle underkategorier/menuer til denne hovedkategori, som f.eks: - Service, reparation og reklamationer etc. - Køb af ny bil, priser, aktuelle kampagner, X vs. X etc - Import, erfaringer etc. - Kørekort, politi etc. - Trackdays, race, udstillinger etc. (ved der er en kategori der hedder arrangementer, men man har en tendens til ikke at kigge i denne, da mange pr. default hopper ind under bil:th2:) Ovenståender emner er bare et foreslag og de skal garanteret modificeres og andre skal til, men jeg er sikker på det vil hjælpe på kvaliteten af indlæggene, som jeg selv har brokket mig en del over:) Det vil også gøre det langt lettere at anvende søgefunktionen og derved minimeres antallet af "gentagne" spørgsmål betragteligt!! Google: 95% af dem som søger på en ting, kigger kun på side 1.....Tror det samme er er tilfældet på Sunddebaten og andre Blogs. Ovenstående er bare et ønske, ved det kræver lidt arbejde:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Peter, Idéen er fin nok - men så skulle en hel del andre hoved-emner herinde også dele op i underkategorier. Altsammen ville jo være let nok, hvis folk som udgangspunkt postede i de rigtige kategorier. Men det gør de ofte ikke. Som du selv skriver, så drøner man bare ind i den mest dækkende og største kategori, og hygger sig derfra. Jeg ser dit forslag fra begge sider - og må indrømme at det nok bare ville "labyrintere" trådene mere end godt ér. Derudover ville det give mig en hel del mere arbejde med at flytte indlæg til de rette kategorier (der postes mange indlæg i de forkerte emne-tråde, som jeg så flytter rundt på hver dag). Jeg synes, alt i alt, ikke det er en god idé - set med de overordnede briller på. Indlæg ville ikke blive postet i de rigtige kategorier fra starten, og ende op med at kræve en hel del mere tid. Både at administrere, men også finde rundt i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(ved der er en kategori der hedder arrangementer' date=' men man har en tendens til ikke at kigge i denne, da mange pr. default hopper ind under bil:th2:)[/quote'] Klikker du ikke blot på "Nye meddelelser", når du logger på? Det giver da en god oversigt over nye indlæg, og hvis man lægger et smut forbi debatten f.eks. dagligt, er listen af nye indlæg overskuelig, og det er lynhurtigt at udvælge de indlæg, der måtte interessere den enkelte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Peter, Idéen er fin nok - men så skulle en hel del andre hoved-emner herinde også dele op i underkategorier. Altsammen ville jo være let nok, hvis folk som udgangspunkt postede i de rigtige kategorier. Men det gør de ofte ikke. Som du selv skriver, så drøner man bare ind i den mest dækkende og største kategori, og hygger sig derfra. Jeg ser dit forslag fra begge sider - og må indrømme at det nok bare ville "labyrintere" trådene mere end godt ér. Derudover ville det give mig en hel del mere arbejde med at flytte indlæg til de rette kategorier (der postes mange indlæg i de forkerte emne-tråde, som jeg så flytter rundt på hver dag). Jeg synes, alt i alt, ikke det er en god idé - set med de overordnede briller på. Indlæg ville ikke blive postet i de rigtige kategorier fra starten, og ende op med at kræve en hel del mere tid. Både at administrere, men også finde rundt i.
Så ville vi måske også undgå, at et sprøgsmål om "dagpenge og A-kasse" bliver postet under "Banker", som tilfældet er d.d.:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så ville vi måske også undgå' date=' at et sprøgsmål om "dagpenge og A-kasse" bliver postet under "Banker", som tilfældet er d.d.:rolleyes:[/quote']Den synes jeg nu ikke er helt skæv, da kategorien jo hedder "Banker og økonomi". Det er et af de indlæg som kan passes lidt ind flere steder - og i de tilfælde er det såmænd min afvejning der afgør om de flyttes eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites