Jump to content
Luggy

Løbesko

Recommended Posts

Tjenare Jeg har forsøgt at søge efter køb af løbesko herinde, men fik ikke lige det ud af det, jeg ville. Så nu spørger jeg lige kompetente folk derude, kan I anbefale et sted i Malmø at købe løbesko? Jeg tænker i den forbindelse på et sted, hvor de tjekker ens løbeteknik (eller mangel på samme) etc., så man får den rette sko. Tak forhjælpen og god weekend.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Löplabbet må helt klart være det ultimative sted - og hvis du har en bonuscheck fra coop, kan du ovenikøbet få 10% rabat. http://www.loplabbet.se/ - de ligger på Djäknegatan 2 i Malmö. Skal du have andet løbegrej lige nu og her så har Team Sportia en kæmpe kampagne-shop i Baltiska Hallen i forbindelse med EMG 2008 i denne uge, åbent alle dage til kl. 21. Bl.a. gode tilbud på en masse Craft tøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Löplabbet må helt klart være det ultimative sted - og hvis du har en bonuscheck fra coop' date=' kan du ovenikøbet få 10% rabat. [url']http://www.loplabbet.se/ - de ligger på Djäknegatan 2 i Malmö. Skal du have andet løbegrej lige nu og her så har Team Sportia en kæmpe kampagne-shop i Baltiska Hallen i forbindelse med EMG 2008 i denne uge, åbent alle dage til kl. 21. Bl.a. gode tilbud på en masse Craft tøj.
---------------------------------------------------------- Det er bare kanon!! Tak Persille, jeg tager straks en lurer her i weekenden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjenare Så nu spørger jeg lige kompetente folk derude, kan I anbefale et sted i Malmø at købe løbesko? Jeg tænker i den forbindelse på et sted, hvor de tjekker ens løbeteknik (eller mangel på samme) etc., så man får den rette sko.
Hvis du kender din model og str. kan jeg varmt anbefale at gå udenom de etablerede kæder og købe på nettet. Jeg køber mine sko hos Sven Sommer på www.runthema.dk til 30-40 % under udsalgspris i DK og SE. Du skal godt nok betale forud, men varen bliver leveret lover jeg dig. Han har solgt over 10.000 par sko på Ebay uden en klage. Runthema har primært Asics, New Balance og Nike. Det er påfaldende at især de mest populære modeller fra Asics, Adidas og Nike har samme pris i forskellige kæder. Når det så er udsalg - ja så er rabatten den samme der også. Gad vide hvordan de bærer sig ad siden konkurrencestyrelsen ikke griber ind?!?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites