Lulu77 10 Anmeld indhold Skrevet August 27, 2008 Halløj Folkens. Der er jo en del herinde fra, som transporteres dagligt på den ene eller anden måde mellem Malmö og Kbh og i den forbindelse tænker jeg, om det måske kunne være muligt at lave en "samlet løsning" for 3-4 personer, som kan køre sammen. Jeg kører fra Malmö (Tygelsjö) - Søborg hver dag, mandag til fredag, og kunne godt køre indenom Kbh, såfremt der er tilslutning nok (2-3 personer udover mig selv) til en sådan løsning. Jeg har skiftende arbejdstider, som enten hedder mødetid 7-15 eller 8-16. Såfremt jeg skal køre indenom Kbh ville det være med afsætning fx. på Hovedbanen eller et andet sted, som vi aftaler, som ligger på min videre rute mod min egen arbejdsplads (ud ad Hillerød motorvejen). Opsamlingssted i Malmö kunne fx. være ved Svågertorp. Pris osv. har jeg slet ikke regnet på, men det vil jeg selvfølgelig gøre, såfremt der er tilslutning til "projektet". Lyder det som noget, så giv lyd enten her eller direkte på nedenstående mail. Linnegatan@gmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites