julle 10 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2008 hej så skal jeg begynde at arbejde igen efter et års barsel øv. er der en eller flere der vil køre sammen jeg skal møde 730 på nørrebro har ik noget i mod at være der en 1/2 time før. og jeg har fri 1530 om fredagen kl 15 eller kun den ene vej. jeg har bil, men der hvos jeg arb er det ik til at parkere men så kan jeg cykle resten af vejen hvis det er. mvh julle:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Betinac 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Fandt I pasning?? Hej Julle, Jeg er nysgerrig om I fandt pasning til jeres barn. Er selv lige startet på arbejde efter barsel, og håber at Kbh Kommune snart stiller noget til rådighed.... Ang. kørsel, så afhænger det af om jeg får institutionsplads - og hvor.... Kommer muligvis til at køre fra Oxie til Kbh. (Nørreport) Mvh BetinaC Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 vi har fået en aupair pige fra d. 1 okt det var den biligste løsning. håber det bliver godt, så bliver vi nok os bedre til svensk. jeg har os bil hvis det er jeg har bare ikke råd til at køre ovre alene hver dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Chun 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Hva koster det at have en aupair i sverige??? Foruden billet, kost og logi.;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 3500 /4000 se er det normale der står en held masse om det inde på aupair-wold.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites