skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2008 Jubiii. Nu bliver det alvor: http://www.ystadallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080826/SKANE/623189798/1365 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Jubii, det glæder vi os rigtigt meget til. Det er vel også det de fleste kører på den strækning. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2008 "Men på E65 mellan Malmö och Ystad höjs hastigheten till 100 kilometer i timmen" Mon ikke bare det er mellem Svedala og Ystad at hastigheden ændres til 100 km/t :) Men godt det ikke er mig der dagligt skal holde og blinke ud til venstre på E65 på nogle af de der syge sideveje der findes.. Kæft det må være belastende for folk at sidde der i evigheder, og ikke kunne komme ud på E65 i myldretiden - og nu hvor hastigheden sættes op, så bliver det vist ikke nemmere for de folk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2008 Fint nok for mig Det er fint for mig, drejer af ved Sturup :D Og du har ret, det er ikke let at komme ud. Boede for en del år siden i Tittente, det betöd venstresving ved Sturup. Det var et helvede. Det eneste der bekymrer mig i dag på min korte vej på arbejde, er der hvor jeg skal ud på E65 fra Sturup rundkörslen. Det er et helvede. QUOTE=Toft;163272]"Men på E65 mellan Malmö och Ystad höjs hastigheten till 100 kilometer i timmen" Mon ikke bare det er mellem Svedala og Ystad at hastigheden ændres til 100 km/t :) Men godt det ikke er mig der dagligt skal holde og blinke ud til venstre på E65 på nogle af de der syge sideveje der findes.. Kæft det må være belastende for folk at sidde der i evigheder, og ikke kunne komme ud på E65 i myldretiden - og nu hvor hastigheden sættes op, så bliver det vist ikke nemmere for de folk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites