Dreier 10 Anmeld indhold Skrevet August 26, 2008 Hejsa! Jeg håber jeg har ramt rigtigt med at poste her. Flere gange har jeg benyttet mig af at bestille online fra buyandbehappy.de og med stor success. De er rigtigt gode til Playmobil til jer der har børn, og til os med hang til at stå i køkkenet har jeg fået leveret diverse ting til min Kenwood Køkkenmaskine, ting som jeg enten ikke har kunne finde i forretningerne her i Sverige og Danmark, og ting som bare var billigere. Så bare et tip, det fungere med dem, man kan følge sin pakke undervejs og de er gode til at informere om når det man bestiller er sendt fra dem og hvis noget er i restordre kommer det så hurtigt som de kan. :th2:http://www.buyandbehappy.de (og så er de da et fantastisk navn ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2008 Uhhh... Det var da en gdo side, du lige kom frem med der - den kunne jeg godt gå hen og blive forfalden til!!!:th2: Og så er det faktisk ganske gode priser må man sige - i hvert fald på det jeg efterspørger;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites