KGB 10 Anmeld indhold Skrevet August 25, 2008 Hej Jeg har søgt lidt her på debatten, dog uden held... Jeg har en toyota som det er tid til at få lavet et service på, og ville gerne hører om der er nogen der har erfaringer med de som er i malmø området (nok mest toyota malmø). Ved at kontakte dem fandt jeg frem til at de skal have ca. 6.200 sek for et stort service (er en D-cat) som er lidt mere (ca. 4.000) end den forhandler (også aut.) jeg købte den af, men hvis de bare leverer super service osv. er det lidt meget at kører 180x2 km tur/retur for de små penge... Ser frem til at få nogle inputs :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 De er "good to go" Nu er det lige over et år siden jeg sidst brugte Toyota Malmö, men der var ikke noget at sætte en finger på. Top professionel service med bla. personlig gennemgang af alle service punkter ved afhentning. Så alt i alt et :th2: herfra. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Perfekt_g 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Nu er det godt nok en gammel tråd....men jeg synes alligevel i bør læse tråden "Problemer med ny bil" inden i overlader jeres bil til Toyota malmö. Deres service er nærmest ikke eksisterende og i skal ikke forvente at de opdager/gør jer opmærksomme på hvis der er noget galt med jeres bil. Derudover havde de lavet flere fejl på den bil som jeg fik leveret fra dem, "modificeret" sandheden etc.. Samlet set er budskabet vel bare: HOLD JER LANGT VÆK FRA TOYOTA MALMØ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites