Tina 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2008 Hej, er der nogle der ved om der er svenskkursus for danskere i Trelleborg, Svedala el. Anderslöv. Jeg er lige flyttet til Alstad som ligger lige midt mellem ovenstående byer :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hasemann Anmeld indhold Besvaret September 28, 2008 du har nok fundet noget... men der er noget i trelleborg. Jeg er selv lige startet. Jeg bor i Anderslöv som ikke er så langt fra alstad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tina 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2008 Hej hasemann. Nej jeg har ikke fundet noget endnu...., hvor og hvornår er det i Trelleborg ?? Har du evt. et link. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2008 Hej hasemann. Nej jeg har ikke fundet noget endnu...., hvor og hvornår er det i Trelleborg ?? Har du evt. et link. :-) http://www.svskane.abf.se/ Værsgod. Gik der sidste år. Rigtig flink læreinde. De er lige startet igen i år. Min far og mor går der og er tilfredse :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites