Jump to content
Kress & Betina

Oversættelses hjælp...

Recommended Posts

Jeg bor i en opgang hvor der er børn som går ud med skrald i skakten, men de lukker ikke lågen, og så stinker der helt vildt i opgangen, kan man ikke skrive noget lign. Stäng meg, jeg lugter som faen !! (<--- Det jeg godt vil ha hjælp til at oversætte korrekt) Eller er det ikke lige det man skal sætte på lågen ?? -Kress...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bor i en opgang hvor der er børn som går ud med skrald i skakten, men de lukker ikke lågen, og så stinker der helt vildt i opgangen, kan man ikke skrive noget lign. Stäng meg, jeg lugter som faen !! (<--- Det jeg godt vil ha hjælp til at oversætte korrekt)
Hej Kress Jeg tror, det skal være: Stäng mig/mej! Jag luktar som faen! "Mej" (og "dej") er vist så'n lidt "slang", tror jeg.
Eller er det ikke lige det man skal sætte på lågen ??
Jeg ser ingen problemer i det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lugter som faen ?? Er det for hårdt ?? Nå okay, jeg bruger den "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel" Tak for hjælpen :th2: -Kress...

"Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så høflig og velopdragen Hvor er Gjol dog en høflig og velopdragen ung mand, dem er der ikke mange af idag. Dejligt :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites