Kress & Betina 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2008 Jeg bor i en opgang hvor der er børn som går ud med skrald i skakten, men de lukker ikke lågen, og så stinker der helt vildt i opgangen, kan man ikke skrive noget lign. Stäng meg, jeg lugter som faen !! (<--- Det jeg godt vil ha hjælp til at oversætte korrekt) Eller er det ikke lige det man skal sætte på lågen ?? -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Jeg bor i en opgang hvor der er børn som går ud med skrald i skakten, men de lukker ikke lågen, og så stinker der helt vildt i opgangen, kan man ikke skrive noget lign. Stäng meg, jeg lugter som faen !! (<--- Det jeg godt vil ha hjælp til at oversætte korrekt) Hej Kress Jeg tror, det skal være: Stäng mig/mej! Jag luktar som faen! "Mej" (og "dej") er vist så'n lidt "slang", tror jeg. Eller er det ikke lige det man skal sætte på lågen ?? Jeg ser ingen problemer i det. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Jeg ville ikke selv bruge et bandeord i sådan en tekst. Det virker lidt hårdt og uhøfligt, synes jeg altså. Mig hedder mig, som i stäng mig, jävla skitunge. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2008 Lugter som faen ?? Er det for hårdt ?? Nå okay, jeg bruger den "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel" Tak for hjælpen :th2: -Kress... "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2008 Så høflig og velopdragen Hvor er Gjol dog en høflig og velopdragen ung mand, dem er der ikke mange af idag. Dejligt "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2008 Eller "stäng mig, jag stinker". "Fan" är ganska starkt i Sverige. Tror inte att det skulle uppskattas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites