Jump to content
jolin

Hvad sker der for GlocalNet?

Recommended Posts

Hvad sker der for Glocalnet? Har nu et par gange forsøgt at bestille internet hos dem, men F**K for en lang telefon-kø. Og da jeg kom igennem første gang blev der lagt på. Ved ikke om det var fordi han hørte jeg begyndte at tale dansk. Men efter 45 min på linien bliver man altså mopset!:mad: Anden gang ventede jeg 35 min. Over 20 min som nummer 1 i køen! De har én medarbejder på arbejde eller hvad? :eek: Så er det jeg kom til at tænke. "Hvis man venter så længe for at få lov til at bestille internet, hvor længe skal man så vente som eksisterende kunde for at få hjælp?" Er der nogen herinde der er glade for GlocalNet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps...! jeg er faktisk glad for Glocalnet. Der har ingen problemer väret med dem i snart 5 år. Men det er rigtigt at man skal ha' go' tid når man bestiller og hvis man senere skal ringe til dem...og ja, de går totalt i baglås hvis de hörer andet end svensk i telefonen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spekulerer engang imellem over om de danskere der er flyttet over til sverige, er de samme der, i Danmark, brokkede sig over at tyrkerne og lign. ikke taler dansk? Nu bor vi altså i Sverige, så kan svenskerne vel også forvente at vi lærer at tale svensk ( læs svensk, ikke danskersvensk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad sker der for Glocalnet? Har nu et par gange forsøgt at bestille internet hos dem, men F**K for en lang telefon-kø. Og da jeg kom igennem første gang blev der lagt på. Ved ikke om det var fordi han hørte jeg begyndte at tale dansk. Men efter 45 min på linien bliver man altså mopset!:mad: Anden gang ventede jeg 35 min. Over 20 min som nummer 1 i køen! De har én medarbejder på arbejde eller hvad? :eek: Så er det jeg kom til at tænke. "Hvis man venter så længe for at få lov til at bestille internet, hvor længe skal man så vente som eksisterende kunde for at få hjælp?" Er der nogen herinde der er glade for GlocalNet?
Hvorfor bestiller du ikke bare på deres hjemmeside??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites