jolin 15 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2008 Hvad sker der for Glocalnet? Har nu et par gange forsøgt at bestille internet hos dem, men F**K for en lang telefon-kø. Og da jeg kom igennem første gang blev der lagt på. Ved ikke om det var fordi han hørte jeg begyndte at tale dansk. Men efter 45 min på linien bliver man altså mopset! Anden gang ventede jeg 35 min. Over 20 min som nummer 1 i køen! De har én medarbejder på arbejde eller hvad? Så er det jeg kom til at tænke. "Hvis man venter så længe for at få lov til at bestille internet, hvor længe skal man så vente som eksisterende kunde for at få hjælp?" Er der nogen herinde der er glade for GlocalNet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 jeps...! jeg er faktisk glad for Glocalnet. Der har ingen problemer väret med dem i snart 5 år. Men det er rigtigt at man skal ha' go' tid når man bestiller og hvis man senere skal ringe til dem...og ja, de går totalt i baglås hvis de hörer andet end svensk i telefonen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Jeg har hellere ikke problemer med GlocalNet, men retfærdigvis har jeg heller ikke haft behov for at ringe til dem og har dermed ikke haft fornøjelse af en telefonkø.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 Jeg spekulerer engang imellem over om de danskere der er flyttet over til sverige, er de samme der, i Danmark, brokkede sig over at tyrkerne og lign. ikke taler dansk? Nu bor vi altså i Sverige, så kan svenskerne vel også forvente at vi lærer at tale svensk ( læs svensk, ikke danskersvensk) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 Hvad sker der for Glocalnet? Har nu et par gange forsøgt at bestille internet hos dem, men F**K for en lang telefon-kø. Og da jeg kom igennem første gang blev der lagt på. Ved ikke om det var fordi han hørte jeg begyndte at tale dansk. Men efter 45 min på linien bliver man altså mopset! Anden gang ventede jeg 35 min. Over 20 min som nummer 1 i køen! De har én medarbejder på arbejde eller hvad? Så er det jeg kom til at tænke. "Hvis man venter så længe for at få lov til at bestille internet, hvor længe skal man så vente som eksisterende kunde for at få hjælp?" Er der nogen herinde der er glade for GlocalNet? Hvorfor bestiller du ikke bare på deres hjemmeside?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 Hvorfor bestiller du ikke bare på deres hjemmeside?? Ingen indtægt i sverige, plejer at give problemer ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2008 Ingen indtægt i sverige' date=' plejer at give problemer ;-)[/quote'] Det kan være, jeg ved ikke med glocalnet, jeg har comhem og ingen problemer haft.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites