Jump to content
after6ty

Mistede bilag i forbindelse med salg!

Recommended Posts

Jeg påtænker at sælge mit hus - gennem 28 år - i smaaland for 1.2 mill. SE.kr. Har desværre på grund af vandskade mistet alle bilag i forbindelse med køb, senere tilbygninger, istandsættelse osv. Kan nogen fortælle mig hvordan man skal forholde sig overfor det svenske skattesystem når man indkomstdeklarere? mvh after6ty [ATTACH]2317[/ATTACH]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg påtænker at sælge mit hus - gennem 28 år - i smaaland for 1.2 mill. SE.kr. Har desværre på grund af vandskade mistet alle bilag i forbindelse med køb, senere tilbygninger, istandsættelse osv. Kan nogen fortælle mig hvordan man skal forholde sig overfor det svenske skattesystem når man indkomstdeklarere? mvh after6ty
Det er jo kun forbedringer, der tæller, når gevinsten skal gøres op, og de skal være på over 5.000 pr. projekt, så vidt jeg husker - desuden er der forældelse - så det er nok ikke det helt store antal bilag, du har brug for, når det kommer til stykket. Hvis der er en tilbygning, så kan du jo få tømreren til at skrive et "intyg" om arbejdet og prisen. Men hvis du kan huske, hvad tingene har kostet, så lav din opgørelse til Skatteverket ud fra det. Det er først hvis de beder om det, at du skal sende bilag, og så kan du jo tage den derfra. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites