Basse 10 Anmeld indhold Skrevet August 22, 2008 Jeg har beslutte mig at tage bilen hver dag selv, idet andre ikke var interesseret i at have mig med hehe. Turen går fra Malmø(Annelund) - KBH S (Lergravsparkens st. metro,Østrigsgade) Hver dag kl. ca. 7 fra malmø, og hjem igen ved en 16.30-17.00 tiden. Prisen har jeg ikke tænkt så meget over, regner med vi deler op i lige dele - Men der er jo noget med fradrag, samt slidtage på min bil etc....dunno... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Den bedste måde og den mest retfærdige er at dele brobizz'en ligeligt og skiftes til at køre i hinandens biler..... Så er der ingenting med benzin osv..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 True dat, hvis med-passageren har bil altså :-) Dele brobizzen lige - der skal lidt matematik til - kun aftaleholder af brobizz kan jo fradrage 50kr pr tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Ja.....Men tog vedkommende toget, så kunne de ikke trække bizz'en fra alligevel..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 nej, men så fik de hele 8kr i fradrag pr overfart hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 Jo men nu kan de jo trække alle km fra over broen istedet.....;) nej' date=' men så fik de hele 8kr i fradrag pr overfart hehe[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 kan de også selv om de tager toget jo hehe..... Nu får vi at se om der er nogle der er interesseret, altid rart med lidt selskab i bilen jo :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 Ja......Helt sikkert.....Men her er de garanteret en siddeplads, godt selsskab og god musik......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 Ja......Helt sikkert.....Men her er de garanteret en siddeplads' date=' godt selsskab og god musik......:D[/quote'] Ok buddah, du er også til dansktoppen ? wow fedt - det gaas. Men ja, første klasses siddeplads i læder und alles, og et bose anlæg - selskabet må være op til den enkelte at bedømme hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites