CAC 10 Anmeld indhold Skrevet August 21, 2008 Er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette, og gøre det til "rigtigt" svensk. Problemet er vel nærmest selvforklarende :D Kære postbud Læg venligst mærke til at Christensen bor på 3. vån og ChristIAnsen bor på 6. vån. Vi mangler nogle breve På forhånd tak fra Christiansen, 6.vån Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 vänligen brevbärer, Vi ville vara tacksamma om du ville vara lite mer noggran när du levererar breve eftersom Christensen bor på 3. våningen och ChristIAnsen bor på 6. våningen. Vi fattas någon brev. Tack i förhand från Christiansen, våning 6. Dette er mit bedste bud.. sikkert nogen der ved bedre og har et bedre bud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Kära brevbärere. Vi skulle vara tacksamma om du ville vara lite mer noggrann när du delar ut brev eftersom Christensen bor på 3. våningen och ChristIAnsen bor på 6. våningen. Vi fattas några brev! Tack på förhand från Christiansen, våning 6. Med lidt hjælp fra Konen:D:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Fantastisk, tak til alle :th2: Nu skal det lige printes ud i kæmpeformat, med fontstørrelse "enorm" :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2008 Fantastisk, tak til alle :th2: Nu skal det lige printes ud i kæmpeformat, med fontstørrelse "enorm" :D Jeg tror lige jeg hapser den her oversættelse. Odds'ne er ret lave for at det er det samme inkompetente, ordblinde eller bare luddovne postbud, som leverer post til mig i nabogaden :| Tak til oversætterne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2008 eller som mr-T ville have sagt det. NOW PICK YOURSELF TOGHETHER FOOOOL:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites