MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Gør som mig... Få et job i Sverige... Så er der een bekymring mindre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Hvorfor arbejde overhovedet???? :D Tiden skal da gå med sjov i gaden og hurtige biler........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Det er svært at forestille sig et scenarie, hvor hele broen er væk, med mindre vi skal over i meteoritter eller mere langvarige krigshandlinger, der også vil lægge København og Malmö øde, og så bliver det mindre betydningsfuldt at komme på arbejde... Men hvis man forestillede sig, at der manglede et stort stykke på midten efter f.eks. en sabotagehandling, så vil jeg foreslå kriseledelsen at man lynhurtigt etablerer en nødbro, der gør det muligt at cykle frem og tilbage. :) Man kan jo fysisk sagtens etablere færgedrift - især hvis folk kan undvære at slæbe deres biler frem og tilbage - men hvem vil starte sådan et færgeselskab med garanteret konkurs et år ude i fremtiden eller hvor lang tid, det nu tager? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Det ender jo nok med at folk pendler fra Sturup til Kastrup med fly. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 tror faktisk det er det mest realistiske bud :) pænt lang bro... ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre Militæret ville ikke kunne klare at bygge en bro på mere end 1/2 til en hel kilometer, og så mangler der altså 16 kilometre ! :) På den anden side så lære kød jo en nøgen lærer at spinde, som man siger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Og hvor skulle alle færgerne komme fra ? Tja A.P.Møller transporterer jo rask væk amerikanske styrker gratis omkring i verden når krisen kradser, som mon ikke vi også kunne regne med den gamle mands hjælp i sådan en national krisesituation, det vil jeg da håbe. En 18-20 af hans containereskibe på langs, så har vi da i det mindste en gangbro over sundet. Vi skal jo i øvrigt også lige huske at Øresundsbroen jo blev bygget i to kopier, netop for at have en backup hvis den første skulle ryge, de har gemt den over i England ;-) (Billede: New Severn Bridge i England sammenlignet med Øresundsbroen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 jeg er den eneste der ved hvad de gør.. De køber en helikopeter til os så vi bare kan tage den når vi skal til DK. vi får alle sammen en :rolleye::tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Men hvis man forestillede sig, at der manglede et stort stykke på midten efter f.eks. en sabotagehandling, så vil jeg foreslå kriseledelsen at man lynhurtigt etablerer en nødbro, der gør det muligt at cykle frem og tilbage. :) hvorefter: - Oresundsbron vil gøre det og tage 3695,- i snit for en cykelbizz med ca. 50 ture - de vil sætte farten ned til 4 km/t når det blæser eller er tåget - Brian vil fucke konceptet og sætte et 85 hestes tunsæt på sin 45 knallert, og derefter presse alle cylister i venstresporet bigtime - folk i Christania cykel på vej mod Markaryd og ødegården vil køre crazy og irritere alle pendlere hver fredag - folk vil brokke sig her, over toldernes nye zigzag bom, som de glemmer at fjerne ved fyraften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 hvorefter: - Oresundsbron vil gøre det og tage 3695,- i snit for en cykelbizz med ca. 50 ture - de vil sætte farten ned til 4 km/t når det blæser eller er tåget - Brian vil fucke konceptet og sætte et 85 hestes tunsæt på sin 45 knallert, og derefter presse alle cylister i venstresporet bigtime - folk i Christania cykel på vej mod Markaryd og ødegården vil køre crazy og irritere alle pendlere hver fredag - folk vil brokke sig her, over toldernes nye zigzag bom, som de glemmer at fjerne ved fyraften fed humor :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 hvorefter: - Oresundsbron vil gøre det og tage 3695,- i snit for en cykelbizz med ca. 50 ture - de vil sætte farten ned til 4 km/t når det blæser eller er tåget - Brian vil fucke konceptet og sætte et 85 hestes tunsæt på sin 45 knallert, og derefter presse alle cylister i venstresporet bigtime - folk i Christania cykel på vej mod Markaryd og ødegården vil køre crazy og irritere alle pendlere hver fredag - folk vil brokke sig her, over toldernes nye zigzag bom, som de glemmer at fjerne ved fyraften intet ringere end en genial antagelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 hvorefter: - Oresundsbron vil gøre det og tage 3695,- i snit for en cykelbizz med ca. 50 ture - de vil sætte farten ned til 4 km/t når det blæser eller er tåget - Brian vil fucke konceptet og sætte et 85 hestes tunsæt på sin 45 knallert, og derefter presse alle cylister i venstresporet bigtime - folk i Christania cykel på vej mod Markaryd og ødegården vil køre crazy og irritere alle pendlere hver fredag - folk vil brokke sig her, over toldernes nye zigzag bom, som de glemmer at fjerne ved fyraften Haha, er det dig der skriver Svikmøllen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 hvorefter: - Oresundsbron vil gøre det og tage 3695,- i snit for en cykelbizz med ca. 50 ture - de vil sætte farten ned til 4 km/t når det blæser eller er tåget - Brian vil fucke konceptet og sætte et 85 hestes tunsæt på sin 45 knallert, og derefter presse alle cylister i venstresporet bigtime - folk i Christania cykel på vej mod Markaryd og ødegården vil køre crazy og irritere alle pendlere hver fredag - folk vil brokke sig her, over toldernes nye zigzag bom, som de glemmer at fjerne ved fyraften og :th2: når der nu ikke er en tilbedende smily :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2008 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Tak tak - bare held og lidt øl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Enig Jeg har heller ikke den bekymring. Hvem skal bruge broen for at komme på arbejde Gør som mig... Få et job i Sverige... Så er der een bekymring mindre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Havde en snak med politiet om dette for mange år tilbage Hejsa For mange år siden da jeg skød i Auderød lejeren snakkede vi med nogle politimand om broen, flytte til Sverige osv. Efter at have snakket om at tage tjenstepistolen hjem kom vil til at snakke om broen og terror. Jeg mener at worst case er sprængladninger på godstog der springes via gps. Dette kunne gøre at broen skulle lukke i mod 2 år hvis ladningen blev sprængt det rette sted. Det har noget at gøre med at sejlrenden er så smal at arbejderne skal dele plads med den daglige trafik der ude. Jeg mener også at der dengang blev snakket om flyvebåde mellem Malmö og København, men det var for en del år siden at vi var derude og der var heller ikke så meget trafik på broen der. Kan også huske at danske politibiler ikke måtte kører til Sverige, jeg mener at se dem rimlig tit.... Hvad man vil gøre i dag ved jeg ikke, men gad vide om tolderne ikke lægger flydespær rundt om Malmö....:fight: Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Jeg mener at worst case er sprængladninger på godstog der springes via gps. Har du sikkert ret i, men den største fare er vel at Styrmand Oleg spilder Stolichnaya i auto-piloten, så coasteren knalder ind i en af pylonerne. Vestbroen på Storebælt fik en alvorlig ridse for et par år siden, og landsdelene blev delt i en weekend. Kunne nemt ske på Øresund også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Har du sikkert ret i' date=' men den største fare er vel at Styrmand Oleg spilder Stolichnaya i auto-piloten, så coasteren knalder ind i en af pylonerne. [/quote'] Vi kan ikke være mere enige om at russiske og polske navne er de farligste ude på vandet omkring Danmark. Vodka og Zoladkowa (mener at polsk snaps hedder dette) har vel været oversag til en del uheld og grundstødninger i dansk farevand. Nu når vi er ved dette, findes der varslings systemer og skibe der rykker ud når andre skibe er på kollisionskurs med broen? Mener at det findes ved storbælt men pga. opvasken eller hvad forklaringen nu var kom den aldrig ud til skibet for at forhindre uheldet. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Malmö død hvis broen er lukket Hejsa Sad lige og tænkte på hvilken betydning dette vil have for Malmö hvis broen er lukket i længer tid. Jeg tror at byen vil dø økonomisk, mange vil nok flytte tætter på Helsingborg, flytte måske til Danmark. Weekend dansker der handler ind her vil der ikke være mange af længer. Billige lejligheder igen i Malmö. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Jeg køber mig sgu da bare en helikopter så......Så flyver jeg stadig over broen....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 hvorefter: - folk i Christania cykel på vej mod Markaryd og ødegården vil køre crazy og Christania ude på Peberholm, det kunne genere både biler, fly og både med røg når der er gang i den på Christania.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Har øresundsbroen endlig sikret sig - hvad står der i jeres pendler aftaler. Hvem skal betale for den ekstra køretur hvis broen ikke virker ? Det er jo dyrt nok i forvejen kan jeg forstå Jeg tager scanlines, det koster under 4000dkr for 50 ture (skal bruges inde for 30 dage). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Har øresundsbroen endlig sikret sig - hvad står der i jeres pendler aftaler. Hvem skal betale for den ekstra køretur hvis broen ikke virker ? Det er jo dyrt nok i forvejen kan jeg forstå Jeg tager scanlines, det koster under 4000dkr for 50 ture (skal bruges inde for 30 dage). De henholder sig nok til force majeure eller noget i den stil, og så er det folks egne lommer der kommer til at bøde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Det kan ikke være force majeure...... Vi kører med terrorberedskab og derfor forventer vi at det kan komme. Ergo er det ikke force majeure... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2008 Det kan ikke være force majeure...... Vi kører med terrorberedskab og derfor forventer vi at det kan komme. Ergo er det ikke force majeure... Prøv du at overbevise de kære folk ude på broen om det :D Jeg er sikker på de nok skal finde en eller anden obskur grund til det er force majeure. Hvis ikke hyrer de en masse smarte advokater som trækker sagen ud til du er død og derfor ikke kan møde op i retten længere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites