Jump to content
agermose

Malmö/Värnhem til rådhuspladsen

Recommended Posts

Halløj Folkens. Har jo lige luret, at der er tre der skal i retningen af indre Kbh og nu tænker jeg, om det måske kunne lade sig gøre, at lave en "samlet løsning". Jeg kører fra Malmö (Tygelsjö) - Søborg hver dag, mandag til fredag, og kunne godt køre indenom Kbh, såfremt der er tilslutning nok (2-3 personer udover mig selv) til en sådan løsning. Jeg har skiftende arbejdstider, som enten hedder 7-15 eller 8-16. Såfremt jeg skal køre indenom Kbh ville det være med afsætning fx. på Hovedbanen eller et andet sted, som vi aftaler, som ligger på min videre rute mod min egen arbejdsplads (ud ad Hillerød motorvejen) Opsamlingssted i Malmö kunne fx. være ved Svågertorp. Pris osv. har jeg slet ikke regnet på, men det vil jeg selvfølgelig gøre, såfremt der er tilslutning til "projektet". Lyder det som noget, så giv lyd :) Linnegatan@gmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med Agermose og Basse, kunne I også være interesserede? Skiftende arbejdstider for mit vedkommende : 7-15 - dvs. fra Malmø kl. ca. 5.45-6, afhængigt af trafikken ind til Kbh, og retur igen omkring 15.30 (eller senere hvis dette ønskes). 8-16 - dvs. fra Malmø kl. ca. 6.45-7, og retur igen omkring 16.30 (eller senere, hvis dette ønskes). På min 8-vagt kan jeg sagtens køre tidligere end kl. 7.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger pas - er i den heldige eller uheldige situation at jeg er blevet forfremmet før tid, så er gået op på mellemlederniveau - og dermed INGEN normal arbejdstid mere hehe - lige pt er jeg først færdig på job ved en 17.30-18.00 tiden men det skifter jo hele tiden.' Så jeg blir nød til at kører solo, trods den høje pris :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helt ok Basse - og tillykke. Jeg arbejder selv med ledelse, men er så heldig stadig at have nogenlunde normale arbejdstider :)
Får jeg også på et tidspunkt om nogle år haha - arbejder i et firma i voldsom vækst, så der er en del ting der sker hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites