agermose 10 Anmeld indhold Skrevet August 20, 2008 hej Der skulle vel ikke være en, der kører den rute? Ca. selvfølgelig - hvis jeg skal bevæge mig lidt så finder jeg ud af det også :-) skriv evt. direkte til jan@agermose.dk Hilsen Jan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Hvis de kommer i nærheden af Annelund på vej ud af Malmø - er jeg frisk på at hoppe på :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2008 hvad tid på dagen møder du Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
agermose 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 mig? jeg er fleksibel og har også brug for en fleksibel aftale i forhold til hvilke uger og evt. dage det drejer sig om. normalt 8-9 til 16-17 efter hvornår det vil passe med kørsel. jeg skal udlands nogle uger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 je er jo helt fast jeg møder kl 7 30 og har fri 15 30 om fredagen kl 15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Halløj Folkens. Har jo lige luret, at der er tre der skal i retningen af indre Kbh og nu tænker jeg, om det måske kunne lade sig gøre, at lave en "samlet løsning". Jeg kører fra Malmö (Tygelsjö) - Søborg hver dag, mandag til fredag, og kunne godt køre indenom Kbh, såfremt der er tilslutning nok (2-3 personer udover mig selv) til en sådan løsning. Jeg har skiftende arbejdstider, som enten hedder 7-15 eller 8-16. Såfremt jeg skal køre indenom Kbh ville det være med afsætning fx. på Hovedbanen eller et andet sted, som vi aftaler, som ligger på min videre rute mod min egen arbejdsplads (ud ad Hillerød motorvejen) Opsamlingssted i Malmö kunne fx. være ved Svågertorp. Pris osv. har jeg slet ikke regnet på, men det vil jeg selvfølgelig gøre, såfremt der er tilslutning til "projektet". Lyder det som noget, så giv lyd :) Linnegatan@gmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 jeg vi gerne med de dage det passer med 7 tiden om morgen ved kbh st Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Okay, det vil være de dage, hvor jeg selv møder kl. 8-16 så, men hvordan passer hjemtidspunktet dig så, for der kan jeg jo først være ved Kbh H. omkring 16.30? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Hvad med Agermose og Basse, kunne I også være interesserede? Skiftende arbejdstider for mit vedkommende : 7-15 - dvs. fra Malmø kl. ca. 5.45-6, afhængigt af trafikken ind til Kbh, og retur igen omkring 15.30 (eller senere hvis dette ønskes). 8-16 - dvs. fra Malmø kl. ca. 6.45-7, og retur igen omkring 16.30 (eller senere, hvis dette ønskes). På min 8-vagt kan jeg sagtens køre tidligere end kl. 7. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 så tager jeg nok toget hjem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Okay. Du kan jo så fx. køre med hjem de dage, hvor jeg har fri kl. 15 :) Så skal du tage toget halvdelen af tiden den ene vej og halvdelen af tiden den anden vej, så det er en 50/50 løsning :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Siger pas - er i den heldige eller uheldige situation at jeg er blevet forfremmet før tid, så er gået op på mellemlederniveau - og dermed INGEN normal arbejdstid mere hehe - lige pt er jeg først færdig på job ved en 17.30-18.00 tiden men det skifter jo hele tiden.' Så jeg blir nød til at kører solo, trods den høje pris :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2008 Helt ok Basse - og tillykke. Jeg arbejder selv med ledelse, men er så heldig stadig at have nogenlunde normale arbejdstider :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Helt ok Basse - og tillykke. Jeg arbejder selv med ledelse, men er så heldig stadig at have nogenlunde normale arbejdstider :) Får jeg også på et tidspunkt om nogle år haha - arbejder i et firma i voldsom vækst, så der er en del ting der sker hele tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Haha :O Ja, det er klart, så er der noget at se til ... det er der også her, men vi er mestre i at nå det indenfor normal tid, så vi stadig har lidt liv tilbage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites