Emmi 10 Anmeld indhold Skrevet August 20, 2008 Hej, hvor er det billigst at købe stik dåser og kontakter da jeg skal købe nye til hele huset? ps i malmö område Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Hej' date=' hvor er det billigst at købe stik dåser og kontakter da jeg skal købe nye til hele huset? ps i malmö område[/quote'] bauhaus may be. eller et kæmpe stor butik ved Ikea som jeg selvf. ikke huske navnet. men den ligger meget tæt på Ikea Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Check Hornbach også. Den ligger i Toftnäs. Den der ligger ved Ikea hedder Optimera. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Check Hornbach også. Den ligger i Toftnäs. Den der ligger ved Ikea hedder Optimera. YES Optimera....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Biltema eller öob det er for det meste samme mærke som de dyre steder bare til under halv pris..... Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Hej' date=' hvor er det billigst at købe stik dåser og kontakter da jeg skal købe nye til hele huset? ps i malmö område[/quote'] Har selv lige sparet 30-35% i forhold til Optimera/Bauhaus/Hornbach på Eljo kontakter hos http://www.elonline.se/. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Biltema er mit tips. De har et ganske udmærket sortiment. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 tak skal i have alle sammen, men jeg fandt dåserne hos harld nuborg til 20 kr stk. hvor de kostede 70 hos Bauhaus og 50 hos Biltema (de samme dåser), så der var en del penge at svare. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites