Jump to content
Futz

Cirkus Mili lukker broen

Recommended Posts

Kunne de ikke gøre det på et andet tidspunkt - jeg flejner hvis jeg skal holde i kø i morgen tidlig pga. sådan noget nonsens. Hvorfor helvede skal det svenske militær partout holde øvelser på broen, istedet for i deres "Oksbøl" - sidste gang var scenariet fredsbevarende operation i et u-land, denne gang en kapret olietanker i østersøen - hvor er det lige at kampvogne på broen virker realistisk ? http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-14443481.html?nidk http://www.oresundsbron.com/trafficinfo/?lang=45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanken stod på affyringsrampen (efter betalingsanlægget) da jeg kørte over.. den var vildt sej! Radar-station mv. lige til højre.. Det er vist mere end træning af en terroraktion på en båd, hvor de skal droppes ned fra broen. Men jeg så ingen raketter :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne de ikke lige kuppe selvstyret ude på Lernacken når de nu alligevel var der :lol:
Ja .. der var sku en af os der skulle ha' taget en gul reflex jakke på ... gået hen til kampvognen og sagt : "Hør .. I ka' sku ikke holde her .. gider I lige og bakke skidtet lidt." "Ja videre ... videre ... bare bliv ved!" Hvorefter lyden af et monopolhovedkvarter påkørt af kampvogn ville lyde som sød musik i ørerne :) mmmm .. jeg sidder jo helt og dagdrømmer her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg havde bare bedt dem om at træningssimulere et bagholdsangreb....Med live ammunition.......:D
Endnu bedre ... men jeg tror de ville lugte lunten ;) Hvis du derimod havde sat et hjemmelavet færdselsskilt op så havde de sku flyttet sig, for heller de kan gennemskue det svenske skiltningshelvede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan nogen tage et billede af leoparden på vej hjem... Hejsa Kan nogen ikke tage et billede af leoparden på vej hjem efter øvelsen i dag når den skal forbi tolderne og køre over de gule fartsænker:laugh::laugh: Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Varsling Hvorfor varsles dette ikke lidt bedre? Jeg så det tilfældigvis/heldigvis på tekst-tv i morges. Kunne man måske varsle det i trafikradioen et par dage i forvejen? - Ved godt det blev varslet i dagens trafikradio! Eller kigger/hører jeg bare ikke godt nok efter hvor det er varslet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor varsles dette ikke lidt bedre? Jeg så det tilfældigvis/heldigvis på tekst-tv i morges. Kunne man måske varsle det i trafikradioen et par dage i forvejen? - Ved godt det blev varslet i dagens trafikradio! Eller kigger/hører jeg bare ikke godt nok efter hvor det er varslet?
Hejsa Jeg hørte det i går på vej hjem i radion på RDS. Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor varsles dette ikke lidt bedre? Jeg så det tilfældigvis/heldigvis på tekst-tv i morges. Kunne man måske varsle det i trafikradioen et par dage i forvejen? - Ved godt det blev varslet i dagens trafikradio! Eller kigger/hører jeg bare ikke godt nok efter hvor det er varslet?
Men generelt burde de få en varslingstjeneste op og køre igen, det er fandme ikke os alle som lytter til trafikradioen :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nej føj buddha. du ved da god tat broen ikke kommer med noget på deres forum der tilnærmelsesvis kan virke informativt eller fyldestgørende. det strider direkte mod deres politik. men det skulle dog ikke undre mig om der kom et: undskyld vi har planlagt forbedringer engang i den fjerneste fremtid´s agtigt svar:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites