crandall 10 Anmeld indhold Skrevet August 18, 2008 Hej alle, Jeg har for 4 måneder siden fået Ditec behandlet min metallic sorte bil. Nys indkøbt så lakken var upåklagelig. Det var indtil Ditec tosserne her i Malmö fik fedtet den ind. Efter behandlingen var der tydelige "poleringsslør" overalt på bilen. Fuldstændig som hvis jeg selv havde poleret den med Turtle's det bedste og en sløv poleringsmaskine med slidt lammeuldshætte.. Chokerende i solskin. Jeg klagede og de gav mig delvis ret i at sådan skulle det ikke være men - og jeg citerer; man måtte accepterer lidt slør på en sort bil". Men jeg kan faneme ikke accepterer at jeg leverer en ny bil til såkaldte proffer og får en der ligner noget jeg selv har fedtet ind!! De polerede den op igen og det så ok ud. Indtil for få dage siden ser jeg at der stadig er klare spor efter poleringsmaskinen på tag og sider/døre. Jeg er nu oppe i det røde felt af raseri over sådan en gang plat! Har nogen erfaringer med Ditec her i Malmø? Gerne en med en sort bil. :-) Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Hvis du har brug for at få rettet op på skidtet så tal med Claes fra Roskilde Bilpleje - han er verdensmester i at få biler til at se snorlige ud :) www.roskildebilpleje.dk Bare sørg for det er ham selv der ordner det, kender ikke kvaliteten af hans folk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Du kan selv gøre det.... Mærket er ZAION! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Sikke et interessant emne. Har lige bestilt tid til en behandling d. 28 på min sorte audi. Hvad måtte du punge ud for sådan en sag og hvad kører du i ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Hold jer væk fra dem... Jo tak har meget dårlige erfaringer med de idioter:sick: Min mor har er saab 900 fra 95 har altid stået snor lige ikke en krumme. Har fået poleret flere gange i gennem tiden. Altid meget pæn. Indtil mødet med dicet i Malmö. Nu er den ikke sort mere den er nærmest sort med mælke slør på. Så nu skal den til polering et andet sted. Har fået fortalt at det er fordi den er kommet ud i kulden inden den var ortenlig tør efter poleringen. Dicet er ikke til at tale med overhoved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Jo tak har meget dårlige erfaringer med de idioter:sick: Min mor har er saab 900 fra 95 har altid stået snor lige ikke en krumme. Har fået poleret flere gange i gennem tiden. Altid meget pæn. Indtil mødet med dicet i Malmö. Nu er den ikke sort mere den er nærmest sort med mælke slør på. Så nu skal den til polering et andet sted. Har fået fortalt at det er fordi den er kommet ud i kulden inden den var ortenlig tør efter poleringen. Dicet er ikke til at tale med overhoved. Var din mors bil også Metallic som crandalls? Og i så fald, bør der være forskel på metallic sort og ikke-metallic sort? Og på Ditec Malmø og Ditec Stockholm måske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Var din mors bil også Metallic som crandalls? Og i så fald' date=' bør der være forskel på metallic sort og ikke-metallic sort? Og på Ditec Malmø og Ditec Stockholm måske?[/quote']. Er ikke klar over om det har betydning om bilen er metallic eller ej. (Den er ikke metallic) Min mor har bare fået lavet 3-4 behandlinger hos Ditec i Danmark hvor bilen alle gange har været perfekt. Så sjovt nok når den kommer til Ditec i Malmö opstår dette problem i dagene efter at den har været hos dem. Derefter er de ikke villige til at erkende at de har lavet en fejl. Og dermed rette den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Jeg har haft 2 nye biler inde hos Ditec i malmö. En i 2006 og en i år (2008) Begge gange med et superb resultat. Jeg ville gå så langt som at anbefale dem. Det skal siges at jeg begge gange har købt en total behandling til de ca 4000 kr. Men hvem ved, måske kan der være en pade eller 2 der gør et lorte arbejde derinde og jeg bare har været heldig ikke at haft dem over mine biler. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Du kan selv gøre det.... Mærket er ZAION! Hmm... kan ikke helt finde noget brugbart på http://www.zaion.se/. Kan du henvise til en forhandler eller en hjemmeside? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2008 Jeg har haft 2 nye biler inde hos Ditec i malmö. En i 2006 og en i år (2008) Begge gange med et superb resultat. Jeg ville gå så langt som at anbefale dem. Det skal siges at jeg begge gange har købt en total behandling til de ca 4000 kr. Men hvem ved, måske kan der være en pade eller 2 der gør et lorte arbejde derinde og jeg bare har været heldig ikke at haft dem over mine biler. \Tom Var det med sorte biler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Du kan selv gøre det.... Mærket er ZAION! Mener du ikke Zaino........... Jeg tror såmændt ikke at det er produkterne der er problemet, men udførelsen. Det lyder som om, at produkterne ikke er bearbejdet godt nok, dvs. de har ikke poleret korrekt og længe nok så de kan nedbrydes og virke efter hensigten. Alternativt har de brugt en aggressiv polish og derefter ikke efterpoleret med en mildere polish for at fjerne dette "slør". Så hvis man ikke ved hvad man gør, er topprodukter absolut ikke en garanti for et vellykket resultat. Hilsen Dan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Nå, så er det imorgen jeg har bestilt tid til en lak behandling hos Ditec Malmø. Skulle man evt henvise til denne tråd og få en eller form for garanti på skrift hvis de nu fucker min bil op ligesom andres biler er blevet i denne tråd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Ditec har en lakgaranti på deres arbejde. Hvis de gør et dårligt job må du som med alle andre service udbydere brokke dig over deres arbejde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Nu må vi se hvordan det ser ud når jeg henter bilen imorgen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2008 Mener du ikke Zaino........... Jeg tror såmændt ikke at det er produkterne der er problemet, men udførelsen. Det lyder som om, at produkterne ikke er bearbejdet godt nok, dvs. de har ikke poleret korrekt og længe nok så de kan nedbrydes og virke efter hensigten. Alternativt har de brugt en aggressiv polish og derefter ikke efterpoleret med en mildere polish for at fjerne dette "slør". Så hvis man ikke ved hvad man gør, er topprodukter absolut ikke en garanti for et vellykket resultat. Hilsen Dan Hey Dan! Du har ret.. Det er ZAINO! Det er ultra godt... men 6 timers arbejde har givet min bil 1 x claybar, 1 x AIO samt 4 x Z2 Pro wipe down med Z6 + Z8 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
crandall 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 Nu må vi se hvordan det ser ud når jeg henter bilen imorgen ... Hej alle, Tak for Jers svar. Marraffay - hvordan ser din bil ud efter behandlingen? Vh Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Jeg må sige at jeg var svært tilfreds med behandlingen. Jeg bestilte en gang lak behandling, men eftersom det drejede sig om en (næsten) hel ny bil, fik jeg GlassTec med næsten gratis. Det var jo dejligt. Jeg afleverede bilen den ene dag tidligt om morgenen og hentede den den anden dag ved middagstid. Bilen var klar og den skinnede som jeg aldrig havde set en bil skinne før. De havde endda også pudset og renset mine fælge. Indenvendig var der støvsuget og rengjort. Jeg må sige, at alt i alt var jeg ovenud tilfreds. Fik at vide at der skulle gå 2 uger før jeg vaskede den igen. Der er nu gået 3 (for at være på den sikre side) så jeg regner med at fresh bilen lidt op i weekenden, så må vi se om jeg kan få den til at skinne ligeså meget som den gjorde da jeg hentede bilen for 3 uger siden. Jeg nævnte overfor DiTec at jeg havde læst/hørt lidt om nogen behandlinger der ikke var gået så godt på sorte biler og jeg gjorde ham derfor opmærksom på at jeg ikke ville smide 4000SEK ud af vinduet for at få min sorte bil tilbage med mælkehvide slør striber på siden. Han sagde at det aldrig helt ville kunne undgås på sorte biler, men at de selvfølgelig ville gøre deres bedste. Jeg valgte så at tro på dem. Og indtil videre må jeg sige at det var en god beslutning. Så herfra kan jeg kun anbefale dem ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
crandall 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Marraffay, Idag skinner solen! Er du stadig tilfreds med poleringen? Er nysgerrig...:-) Vh Peter Jeg må sige at jeg var svært tilfreds med behandlingen. Jeg bestilte en gang lak behandling, men eftersom det drejede sig om en (næsten) hel ny bil, fik jeg GlassTec med næsten gratis. Det var jo dejligt. Jeg afleverede bilen den ene dag tidligt om morgenen og hentede den den anden dag ved middagstid. Bilen var klar og den skinnede som jeg aldrig havde set en bil skinne før. De havde endda også pudset og renset mine fælge. Indenvendig var der støvsuget og rengjort. Jeg må sige, at alt i alt var jeg ovenud tilfreds. Fik at vide at der skulle gå 2 uger før jeg vaskede den igen. Der er nu gået 3 (for at være på den sikre side) så jeg regner med at fresh bilen lidt op i weekenden, så må vi se om jeg kan få den til at skinne ligeså meget som den gjorde da jeg hentede bilen for 3 uger siden. Jeg nævnte overfor DiTec at jeg havde læst/hørt lidt om nogen behandlinger der ikke var gået så godt på sorte biler og jeg gjorde ham derfor opmærksom på at jeg ikke ville smide 4000SEK ud af vinduet for at få min sorte bil tilbage med mælkehvide slør striber på siden. Han sagde at det aldrig helt ville kunne undgås på sorte biler, men at de selvfølgelig ville gøre deres bedste. Jeg valgte så at tro på dem. Og indtil videre må jeg sige at det var en god beslutning. Så herfra kan jeg kun anbefale dem ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Jeg må sige at jeg var svært tilfreds med behandlingen. Jeg bestilte en gang lak behandling, men eftersom det drejede sig om en (næsten) hel ny bil, fik jeg GlassTec med næsten gratis. Det var jo dejligt. Jeg afleverede bilen den ene dag tidligt om morgenen og hentede den den anden dag ved middagstid. Bilen var klar og den skinnede som jeg aldrig havde set en bil skinne før. De havde endda også pudset og renset mine fælge. Indenvendig var der støvsuget og rengjort. Jeg må sige, at alt i alt var jeg ovenud tilfreds. Fik at vide at der skulle gå 2 uger før jeg vaskede den igen. Der er nu gået 3 (for at være på den sikre side) så jeg regner med at fresh bilen lidt op i weekenden, så må vi se om jeg kan få den til at skinne ligeså meget som den gjorde da jeg hentede bilen for 3 uger siden. Jeg nævnte overfor DiTec at jeg havde læst/hørt lidt om nogen behandlinger der ikke var gået så godt på sorte biler og jeg gjorde ham derfor opmærksom på at jeg ikke ville smide 4000SEK ud af vinduet for at få min sorte bil tilbage med mælkehvide slør striber på siden. Han sagde at det aldrig helt ville kunne undgås på sorte biler, men at de selvfølgelig ville gøre deres bedste. Jeg valgte så at tro på dem. Og indtil videre må jeg sige at det var en god beslutning. Så herfra kan jeg kun anbefale dem ... Hvis de mener, at det ikke kan undgås på sorte biler, er de virkelige nogen klaphatte. Den har jeg godt nok aldrig hørt før. Selvfølgelig kan det undgås. Der er kun et ord for slige typer....: amatører. Hilsen Dan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
crandall 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2009 DITEC Malmö - advarsel! Hej alle, ja, det er nu snart et år siden af DITEC Malmö tog sig kärligt af min metallic sorte Volvo. Har netop - efter utallige forsög - fået den gjort helt om hos et Ditec center i Nordsjälland. Nu er den perfekt! Jeg må på det kraftigste advare mod de forpulede og idiotiske klaphatte på Ditec i Malmö. Isär slår den helt amatöragtige og komplet latterlige kommentar om at "man får acceptera detta på en svart bil" hårdt mod dette inkompetente såkaldte Ditec center i Malmö. Jeg kan kun advare alle mod at bruge dem. PS. Har väret forbi deres anläg og så flere sorte biler med samme slör som på min. Alle var behandlet på Ditec Malmö. Ufatteligt!! Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2010 Foråret nærmer sig jo. Er der nogle nye anbefalinger eller hold jer langt væk fra firmaer? Er der nogen som kender Auto Pro Refinish AB (www.apr-ab.se). Så en reklame fra dem, de ligger ved Segesvängen ved Scandic Hotellet. Hjemmesiden er dog ikke ret informativ. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2010 Dem der har haft dårlige erfaringer med DItec i Malmö, hvilke af deres centre drejer det sig da om? # Totalt hittades 2 återförsäljare Visa alla # Bilvårdcenter Krusegatan AB Krusegatan 46 212 25 Malmö Tel: 040-680 07 40 # # Malmö Rostskyddshall Käglingevägen 9 213 76 Malmö Tel: 040-21 54 00 Jeg har tid på Käglingevägen 9 imorgen og ville lige høre om der var noget jeg skulle være OBS på hos dem i forhold til det andet Ditec center i Malmø... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2010 Hej alle, ja, det er nu snart et år siden af DITEC Malmö tog sig kärligt af min metallic sorte Volvo. Har netop - efter utallige forsög - fået den gjort helt om hos et Ditec center i Nordsjälland. Nu er den perfekt! Adresse? Jeg synes ikke, jeg finder nogen mere nordligt end Bagsværd / Lyngby på denne liste: http://www.ditec.dk/default.asp?pid=27 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites