dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Det sjoveste er at disse udtalelser oftest kommer fra folk som hverken har råd til en 911 eller Boxster:) Enig! Og en ting man skal vide, og en af grundene til at jeg solgte min Boxster, er at man får så mange latterlige kommentarer evig og altid om bilen. Der er også mange der prøver at gøre sig kloge på bilen, men som intet aner om dem. Man får meget at høre når man kører i sådan en Boxster, desværre. Der er heldigvis også nogen positive imellem og folk der giver thumbs up osv. på gaden, så det er jo meget sjovt. Jeg var nu glad for min i de 1½ år jeg havde den!... men glæder mig til at få en mere civil bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Og en ting man skal vide' date=' og en af grundene til at jeg solgte min Boxster, er at man får så mange latterlige kommentarer evig og altid om bilen.[/quote'] Har du virkelig solgt din bil pga hvad andre folk syntes??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M4rco 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Har du virkelig solgt din bil pga hvad andre folk syntes??? Nej, det er fordi hans far sagde til ham at han skal finde et andet sted at bo i. Derfor har han ikke råd til Porshe mere... Da han havde Porshe boede han hos sin mor og far og der skulle han ikke betale logi og mad :) Alle penge gik til Porshe... Nu skal han selv betale logi, mad og Lupo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Har du virkelig solgt din bil pga hvad andre folk syntes??? Solgte min af mange grunde, hvor det var 1 af de mange. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Nej, det er fordi hans far sagde til ham at han skal finde et andet sted at bo i. Derfor har han ikke råd til Porshe mere... Da han havde Porshe boede han hos sin mor og far og der skulle han ikke betale logi og mad :) Alle penge gik til Porshe... Nu skal han selv betale logi, mad og Lupo Du er da underlig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Nej, det er fordi hans far sagde til ham at han skal finde et andet sted at bo i. Derfor har han ikke råd til Porshe mere... Da han havde Porshe boede han hos sin mor og far og der skulle han ikke betale logi og mad :) Alle penge gik til Porshe... Nu skal han selv betale logi, mad og Lupo Misundelse er en grim ting :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Nej, det er fordi hans far sagde til ham at han skal finde et andet sted at bo i. Derfor har han ikke råd til Porshe mere... Da han havde Porshe boede han hos sin mor og far og der skulle han ikke betale logi og mad :) Alle penge gik til Porshe... Nu skal han selv betale logi, mad og Lupo Porsche ! .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Solgte min af mange grunde' date=' hvor det var 1 af de mange.[/quote'] Hvad var de andre ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Hvad var de andre ? Hej Miriam, Der var mange årsager. Jeg synes det var et godt tidspunkt at sælge min på. Jeg købte den da den havde gået 73.000 km og solgte den med 119.000 km på klokken. Synes ikke jeg kunne strække den længere rent afskrivningsmæssigt. Der var nogle rep. og et kommende service osv. så jeg besluttede at sælge den nu for så at kunne spare de omk. samt få penge tilbage fra forsikring mv. og samtidig få et større rådighedsbeløb. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det er dyrt at have Porsche og jeg solgte den bl.a. også fordi jeg gerne vil have et større rådighedsbeløb. Det er da heller ingen hemmelighed, at min næste bil bliver noget mere civil netop af den grund. Så altså i bund og grund fordi jeg havde levet min drøm ud i 1½ år og synes det var på tide at komme tilbage til "realismen"...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Damned good car! Min bil når jeg er hjemme i Newport Beach Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2008 Miriam, jeg har en super dejlig Boxster S fra 05/2004 (i den rigtige Sealgrey farve). Er lige kommet hjem fra Østrig i den, og det er en kongevogn af køre i. Den kører super godt på motorvejen og der er ikke mange, som følger med den - specielt ikke ved Kassel bakker Da den har centermotor, så er der baggagerum både foran og bagi. Jeg ved af nylig erfaring, at der er plads til to sportstasker plus det løse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Miriam, jeg har en super dejlig Boxster S fra 05/2004 (i den rigtige Sealgrey farve). Er lige kommet hjem fra Østrig i den, og det er en kongevogn af køre i. Den kører super godt på motorvejen og der er ikke mange, som følger med den - specielt ikke ved Kassel bakker Da den har centermotor, så er der baggagerum både foran og bagi. Jeg ved af nylig erfaring, at der er plads til to sportstasker plus det løse. Enig i det meste - dog er der (efter min mening) mange som følger den, på motorvejen. Den går skide godt sådan en Porsche Boxster S, men der er efterhånden så mange AMG'ere, RS'ere, M'ere mv. på vejene, så man får seriøs hård konkurrence. Dog gør de 252/250 hk det ekstremt godt sammenlignet med andre biler med samme effekt. Jeg synes de 220 hk var tilstrækkeligt for mig i min 2.7'er, men jeg synes at man skal gøre evt. nye købere opmærksomme på, at der er mange andre biler der er lige så hurtige/hurtigere på motorvejen. Når der kommer sving er der dog ingen der kan være med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Når der kommer sving er der dog ingen der kan være med! Overdrivelse fremmer forståelsen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 31, 2008 Er lige kommet hjem fra Østrig i den, og det er en kongevogn af køre i. Den kører super godt på motorvejen og der er ikke mange, som følger med den - specielt ikke ved Kassel bakker He he - er lige kommet hjem fra Frankrig og nikker genkendende. Det overskud Porsche har - når det eksempelvis går op ad bakke (og vejbeliggenheden gennem sving) - er ganske enkelt superb :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 He he - er lige kommet hjem fra Frankrig og nikker genkendende. Det overskud Porsche har - når det eksempelvis går op ad bakke (og vejbeliggenheden gennem sving) - er ganske enkelt superb :) Velkommen hjem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2008 Jamen det er da godt at hører at folk som har haft bilen er meget positiv :) Det eneste lille minus der måske kunne være, er at der er så mange af dem... Jeg er dog i mellem tiden gået hen og er faldet for denne bil : http://bytbil.se/bilar/begagnade/bmw/alpina/avjz2ubg/?criterias=U2ABAAEAAAAIAAAAegsAANQHAAD.....wEUEAP....8BAAAA.....wIAAAAAAAAA! Så nu må vi se om hvad det ender med, men tak for svarende indtil videre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2008 Jamen det er da godt at hører at folk som har haft bilen er meget positiv :) Det eneste lille minus der måske kunne være, er at der er så mange af dem... Jeg er dog i mellem tiden gået hen og er faldet for denne bil : http://bytbil.se/bilar/begagnade/bmw/alpina/avjz2ubg/?criterias=U2ABAAEAAAAIAAAAegsAANQHAAD.....wEUEAP....8BAAAA.....wIAAAAAAAAA! Så nu må vi se om hvad det ender med, men tak for svarende indtil videre :) Ja, det var da godt nok et skridt i en anden retning! Held og lykke med jagten - alpina eller Porsche Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Velkommen hjem :th2: Tack själv Miriam - nu har du haft en del Alpina'er. Jég synes, du skylder dig selv at prøve et ejerskab af en Porsche. Du vil helt sikkert blive positivt overrasket over forskellen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Jamen det er da godt at hører at folk som har haft bilen er meget positiv :) Det eneste lille minus der måske kunne være, er at der er så mange af dem... Jeg er dog i mellem tiden gået hen og er faldet for denne bil : http://bytbil.se/bilar/begagnade/bmw/alpina/avjz2ubg/?criterias=U2ABAAEAAAAIAAAAegsAANQHAAD.....wEUEAP....8BAAAA.....wIAAAAAAAAA! Så nu må vi se om hvad det ender med, men tak for svarende indtil videre :) Den er også fantastisk!!! Design osv.. Nu har jeg selvf. ikke haft alpinaen, men min Z4 var jeg godt nok glad for :) Eneste minus med den er bare den er i rød og toppen er i sort, det synes jeg personligt ikke ser så fedt ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Den er også fantastisk!!! Design osv.. Nu har jeg selvf. ikke haft alpinaen, men min Z4 var jeg godt nok glad for :) Eneste minus med den er bare den er i rød og toppen er i sort, det synes jeg personligt ikke ser så fedt ud :) Men stadig, der er markant forskel fra Alpinaen her til Boxster S! Køreegenskaberne er nogle helt andre i Boxsteren, i hvert fald sammenlignet med BMW Z4 M, som er den eneste Z4 jeg har kørt i. Og det undrer mig meget, med al den trackday aktivitet i nu står for, hvis Miriam og Michael ikke går op i køreegenskaberne. Z4 Alpina er ingen dårlig bil - Boxster S er bare bedre. IMO! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Men stadig, der er markant forskel fra Alpinaen her til Boxster S! Køreegenskaberne er nogle helt andre i Boxsteren, i hvert fald sammenlignet med BMW Z4 M, som er den eneste Z4 jeg har kørt i. Og det undrer mig meget, med al den trackday aktivitet i nu står for, hvis Miriam og Michael ikke går op i køreegenskaberne. Z4 Alpina er ingen dårlig bil - Boxster S er bare bedre. IMO! Uden tvivl.. Hvis det var en desideret bil jeg ville bruge på baner, så tror jeg Z4'eren og sikkert også Alpinaen er en udfordring sammenlignet med boxsteren.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Men stadig, der er markant forskel fra Alpinaen her til Boxster S! Køreegenskaberne er nogle helt andre i Boxsteren, i hvert fald sammenlignet med BMW Z4 M, som er den eneste Z4 jeg har kørt i. Og det undrer mig meget, med al den trackday aktivitet i nu står for, hvis Miriam og Michael ikke går op i køreegenskaberne. Z4 Alpina er ingen dårlig bil - Boxster S er bare bedre. IMO! "Sometimes the fault isn't with the car...": http://www.youtube.com/watch?v=AeqRoSTKVNM ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 Uden tvivl.. Hvis det var en desideret bil jeg ville bruge på baner' date=' så tror jeg Z4'eren og sikkert også Alpinaen er en udfordring sammenlignet med boxsteren..[/quote'] Enig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 "Sometimes the fault isn't with the car...": http://www.youtube.com/watch?v=AeqRoSTKVNM ;) Jeg synes faktisk det er overdrevet at sammenligne Z4M og Boxster S .. alene bare i størrelse er det 2 vidt forskellige cab's .. Jeg synes selvom jeg har ejet en Z4, så er den mere cruise og afslapning og ikke banekørsel, hvor at en Boxster S sikkert kan opfylde de drømme meget mere, fordi det er en meget kompakt bil og helt sikkert er bedre i sving osv på banen end en Z4 eller en Z4M .. Stod mit valg på en cabriolet i dag, så ville jeg købe en Z4 eller en Z4M pga. den for mig opfylder kravene til en cabriolet som jeg vil have det (cruise og en fornuftig størrelse ikke så meget andet end det). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 "Sometimes the fault isn't with the car...": http://www.youtube.com/watch?v=AeqRoSTKVNM ;) Haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites