Jump to content
GoldMan

Hvad mangler der i Malmö?

Recommended Posts

Hey Jeg ville meget gerne vide hvad folk ville have som et underholdnings sted i Malmö/Skåne? Jeg overvejer og blive selvstændig og er klar til og arbejde hårdt for det. Pengene er klar men ideen er der ikke. Hvad mangler der i Malmö af enten butik eller restaurant eller underholdningssted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dansk bager. Lune te-birkes, basser, franskbrød, Kærgården m.m....også om søndagen! Og gerne med udbringningsservice, så man kan bestille lidt tid i forvejen. Både praktisk ved større ting - men sandelig også til en søndag morgen med tømmermænd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dansk bager. Lune te-birkes' date=' basser, franskbrød, Kærgården m.m....også om søndagen! Og gerne med udbringningsservice, så man kan bestille lidt tid i forvejen. Både praktisk ved større ting - men sandelig også til en søndag morgen med tømmermænd :D[/quote'] JAAAJAAAJAAA.... :th2: Sådan en vil vi gerne ha' :) Og i øvrigt er det altså Lurpak og ikke Kærgården man bruger på nybagt morgenbrød!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og i øvrigt er det altså Lurpak og ikke Kærgården man bruger på nybagt morgenbrød!
Sorry...og det er noteret. Jeg spiser ikke selv smør o.l. - men kan bare ihukomme en del forespørgsler herinde omkring "hvor kan man få Kærgården?" m.m. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen så....

Jeg overvejer og blive selvstændig og er klar til og arbejde hårdt for det. Pengene er klar men ideen er der ikke.
Byg en bro ved siden af Øresundsbroen, og du vil få 10.000+ kunder i butikken hver dag :cool: Hvis kapitalen ikke rækker til en bro, så køb en bar og lav den om til et sted hvor metal folk kan komme og hygge med nogle fadøl, uden at man skal lytte til evig monoton hjernedød "musik" - ligesom på 95% af alle trendy barer osv der findes.. Vi vil have vores egen bar, hvor metal vælter ud af højtalerne, og altså ikke en bar som bare spiller det samme trendy skod musik som alle de andre barer/cafeer :th2: Havde Ritt Bjerregaard været borgmester i Malmö, så ved jeg godt hvad vi skulle gøre for at få et sådan sted hvor vi kan være fri for trendy folk og deres intetsigende musik, og i stedet nyde et par øl i nice omgivelser, til noget musik der appelerer til at købe en kold vase til :) Sounds without feeling, Energy of agressions From money hungry brains And not from the heart Fortune, fame and glory Are their obssessions Salesman, deaf to music Blind to art Some have eyes And still can't see Their plastic noise is Anything but music to me Mechanized and computerized Switch off your brain and Make sounds that dehumanize Don't try to take our dreams Away from us We will never be like you Love us or hate us It doesn't matter to me We don't want to be a part Of this sick society Kreator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dansk bager. Lune te-birkes' date=' basser, franskbrød, Kærgården m.m....også om søndagen! Og gerne med udbringningsservice, så man kan bestille lidt tid i forvejen. Både praktisk ved større ting - men sandelig også til en søndag morgen med tømmermænd :D[/quote'] Parellel import af Thise's mejeriprodukter!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Metal pub For nogen år siden var der et sted på Möllevangstorget hvor de spillede ordentlig musik. Ved ikke havd den hedder, men den ligger på venstre side på torget når man står ude på den "store" vej.

Byg en bro ved siden af Øresundsbroen, og du vil få 10.000+ kunder i butikken hver dag :cool: Hvis kapitalen ikke rækker til en bro, så køb en bar og lav den om til et sted hvor metal folk kan komme og hygge med nogle fadøl, uden at man skal lytte til evig monoton hjernedød "musik" - ligesom på 95% af alle trendy barer osv der findes.. Vi vil have vores egen bar, hvor metal vælter ud af højtalerne, og altså ikke en bar som bare spiller det samme trendy skod musik som alle de andre barer/cafeer :th2: Havde Ritt Bjerregaard været borgmester i Malmö, så ved jeg godt hvad vi skulle gøre for at få et sådan sted hvor vi kan være fri for trendy folk og deres intetsigende musik, og i stedet nyde et par øl i nice omgivelser, til noget musik der appelerer til at købe en kold vase til :) Sounds without feeling, Energy of agressions From money hungry brains And not from the heart Fortune, fame and glory Are their obssessions Salesman, deaf to music Blind to art Some have eyes And still can't see Their plastic noise is Anything but music to me Mechanized and computerized Switch off your brain and Make sounds that dehumanize Don't try to take our dreams Away from us We will never be like you Love us or hate us It doesn't matter to me We don't want to be a part Of this sick society Kreator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dansk bager. Lune te-birkes' date=' basser, franskbrød, Kærgården m.m....også om søndagen! Og gerne med udbringningsservice, så man kan bestille lidt tid i forvejen. Både praktisk ved større ting - men sandelig også til en søndag morgen med tømmermænd :D[/quote'] Uhh, den hopper jeg på :D Uhmm Dooonuts.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cola lager. Et af de gode der fusker med moms, afgifter og pant og kun tager mod kontanter. De var meget populære for et par år siden. - inden skattevärket kom på besøg. :D Ej. faktisk mener jeg der mangler en seriøs øl-cafe i malmö. Altså en der kan servere mere end 5 slags øl fra fad og som også interesserer sig for det produkt de sælger og ikke bare langer alt over disken ifyldt beskidte glas med Pripps Blå logo. Importer en eller anden Irsk øl-fanatiker til at stå i baren og fortælle historier og sørg så for kun at lukke så mange kunder ind der faktisk er plads til. (ved godt her er et par steder med det koncept, men ingen der lever bare nogenlunde op til hvad man kan finde i DK)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JAAAJAAAJAAA.... :th2: Sådan en vil vi gerne ha' :) Og i øvrigt er det altså Lurpak og ikke Kærgården man bruger på nybagt morgenbrød!
Osse mig!! Hvorfor kan vi ikke bare få begge dele - JEG kan bedst lide "Kærgården".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med et pålideligt postvæsen bestående af folk der rent faktisk kan læse.... Jeg har nu for 117. gang et problem med breve der ikke kommer frem :fight:
HM! Jeg vil gerne have et postvæsen, der ikke smider reklamer ind, når der meget højt og meget tydeligt - på svensk - står, at jeg ikke vil have dem. Det er sq da mig, der skal slæbe dem i containeren.:thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
For nogen år siden var der et sted på Möllevangstorget hvor de spillede ordentlig musik. Ved ikke havd den hedder' date=' men den ligger på venstre side på torget når man står ude på den "store" vej.[/quote'] Den findes stadigvæk... Jeg må indrømme jeg blev lidt overrasket... Den ser "trendy" ud, men det er da det rigtige musik :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HM! Jeg vil gerne have et postvæsen' date= der ikke smider reklamer ind, når der meget højt og meget tydeligt - på svensk - står, at jeg ikke vil have dem. Det er sq da mig, der skal slæbe dem i containeren.:thumbdown
Efter vi fik udleveret et fint lille skilt fra HSB Fastighedskontoret så stoppede strømmen af reklamer. Tilgengæld er vi begyndt at få Kevins post i stedet =(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dominos er helt sikkert en god ide - havde selv overvejet det, men mig og mad - naaah. Og så skulle man ud og hyre folk der havde forstand på den slag....slet ikke betale sig. Men har man genet i sig - så tror jeg helt sikker dominos kunne være en god sælger i Malmö. Konceptet findes kun i stockholm, indtil videre - så vidt jeg lige kan se. Enten det, eller så start en Peppes pizza - den kender de fleste også hvis man rejser lidt.' Samme koncept som dominos, bare andre opskrifter og dressinger hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites