sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Der er ikke noget nemmere end at hidse folk op ved at sable deres argumenter ned... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Det kræver vel de har nogle argumenter??????Man kan sable........ Der er kun én ting jeg hader mere end arrogance.....Det er et sammenkog af uvidenhed og arrogance........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Der er ikke noget nemmere end at hidse folk op ved at sable deres argumenter ned...Kommer jo an på om de kan argumentere yderligere, eller om de argumenter, der er blevet fremlagt, har noget på sig. Men, igen - det er jo internettets natur, på godt og ondt. Og netop derfor skal der være nogle der holder bare lidt styr på sagerne. Især når debatten sættes i system og stemples, som den gør under navnet "Sunddebat". Så er det, i sidste ende, Steen og jeg der afgør hvad der kan tillades (og ikke) her i vores fragment af Das IntarWeb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Apropos intetsigende indlæg...... http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14297 Jo deeeet... :) Nå, men udover det synes jeg sgu, det er et super forum - og det er kun os brugere OG moderatorer vi kan takke for det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Hvor er det dejligt at der findes en ignore liste i dette dejlige forum Peace, Love and Pitbulls! Og nyd nu weekenden :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Interessant debat.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Interessant debat.... Ja ikke ;) Specielt når man ikke kan se noget - men det er jo det valg som Moerke har taget, og derved undgår hun at læse om det hun alligevel ikke gider :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Det er en trunte.......;) Trine Hansen.............. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Det er en trunte.......;) Trine Hansen.............. Der fik jeg sku trådt i spinaten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Det der er dagens griner ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 For hvad der er ok for nogle' date=' er ikke ok for andre. Er der regler herinde, så skal de gælde for alle......Ikke kun dem vor kære moderator har et horn i siden på.....[/quote'] Hvorfor åbner du ikke bare dit eget forum og praktiserer de regler du synes burde gælde for alle? Det kan da ikke være så svært, og så får vi jo at se om du har ret i hvad folk ønsker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ivan Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Vi kender reglerne og hvis moderatorerne synes tonen er for hård, så må vi rette os efter det. Ønsker man ikke det, så må der være en konsekvens, ellers var moderator rollen jo ligegyldig. Så følg dommerens anvisningerne eller spil din kamp et andet sted, du er jo ikke tvunget til at blive på det her site. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Vi kender reglerne og hvis moderatorerne synes tonen er for hård, så må vi rette os efter det. Ønsker man ikke det, så må der være en konsekvens, ellers var moderator rollen jo ligegyldig. Så følg dommerens anvisningerne eller spil din kamp et andet sted, du er jo ikke tvunget til at blive på det her site. Der er jo intet galt i at følge dommerens anvisninger såfremt de var ens for alle - som jo normalt gør sig gældende i et spil med en dommer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Der er jo intet galt i at følge dommerens anvisninger såfremt de var ens for alle - som jo normalt gør sig gældende i et spil med en dommer :D Ikke hvis det er i Italien ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Haha fantastisk tråd. Har set samme tråd gentagne gange på div fodbold, politik og musik foras. Det sjoveste er når folk påråber sig selveste YTRINGSFRIHEDEN uden at ane hvad f..... de snakker om (som Buddhamus gør i denne tråd). Desuden er det altid spas at de samme 5 personer på et fora der får advarsler igen og igen hvergang KRÆÆÆÆÆVER uddybende forklaringer i mails og PMs fra div admins. GAAAB! Dette er ikke et fucking demokrati. Du har ikke ytrinsfrihed her (lær lige hvad dét i grunden handler om). En bruger kan INTET kræve af admin. Admin får ikke penge for dette her og gider sku ikke bruge unødig tid på latterlige kværulanter. Så kan man ikke lide at blive udsat for totalt uberettigede angreb fra admin og stort set samtlige brugere bør man skride og lave sit eget fora med sine egne regler. Det har jeg så også set flere gange hvor de dybt forurettede ender med at lave samme (eller endnu værre) diktatoriske regler som de ikke kunne affinde sig med før. Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Mmm er meget nemt - ret dig efter de regler der er for debatten, eller find en anden debat (tror det er noget med røg i køkkenet osv hehe) Forums vil altid være underlagt ejers og moderators regler, sådan er det bare. Jeg havde samme problem som gio og steen har, da jeg var senior admin på en bunke counterstrike servers, for nogle år tilbage. Brugere brugte enorme tider på at spørge, hvorfor må vi ikke det og det, hvorfor er du altid så hård mod mig etc etc etc. Svaret var - vores servers, vores regler - kan du ikke efterleve dem, står det dig frit for at finde et andet sted at spille. Og folk man var hurtigere på aftrækkeren med, var i 99,99% af tilfældene også de samme person, som gang på gang overtrådte reglsættet på serverne. Og det er da provokerende :( Og nej jeg er ikke en af de såkaldte "venner" - mit indlæg er ganske objektivt - simpel logik faktisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Jeg havde samme problem som gio og steen har, da jeg var senior admin på en bunke counterstrike servers, for nogle år tilbage. Brugere brugte enorme tider på at spørge, hvorfor må vi ikke det og det, hvorfor er du altid så hård mod mig etc etc etc. Svaret var - vores servers, vores regler - kan du ikke efterleve dem, står det dig frit for at finde et andet sted at spille. Og folk man var hurtigere på aftrækkeren med, var i 99,99% af tilfældene også de samme person, som gang på gang overtrådte reglsættet på serverne.*hehe*...been there, done that. Var med i en klan for en del år siden, hvor vi også havde tre CS-servere. Så snart man havde lidt flere skills end dem det gik udover, så var der straks ballade. Udover de sædvanlige beskyldninger om wallhacks, aimbots m.m. :D Så...i hear you Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 så prøv lige at være opasia server admin og bagefter jubii admin i CS på 21 servere hvor man hver gang skulle på IRC og begrunde sin beslutning hvor der så sad mindst 100 mennesker og skulle blande sig :-) lækkert at gøre helt ulønnet Anyway, er den egentligt længere ? Vi kan fremover se om buddha ikke får rettet lidt op og andre kølet lidt af :-) Men selvfølgelig, en moderator og en admin på et forum er lov og så er den ikke længere Jeg synes det bare et lækkert man får en henvisning og derefter et par advarsler før man ryger ud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 så prøv lige at være opasia server admin og bagefter jubii admin i CS på 21 servere hvor man hver gang skulle på IRC og begrunde sin beslutning hvor der så sad mindst 100 mennesker og skulle blande sig :)Boomtown-rat...jeg føler med dig *gg* Så længe det ikke var SOA der skød efter dig, så var det vel til at håndtere? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Boomtown-rat...jeg føler med dig *gg* Aaah, Boomtown. Længe siden... (for mig i al fald). Kan stadig huske dengang vi hos TDC Internet i Århus tilbage i 2002 modtog de allerførste 15-20 Boomtown-servere, som jeg installerede Debian GNU/Linux 2.2 (aka Potato) på og derpå gav SSH-adgang til nogle gaming-nørder hos TDC i Kbh, så de fluks kunne komme i gang med at installere CS-servere, Quake-servere, etc på dem. :) Der var sgu STORE planer for konceptet dengang - ikke mindst i udlandet (bl.a. i Mellemøsten mener jeg). Ved ikke rigtigt, hvor langt man egentligt drev de planer...? (forlod TDC i '03 og har ikke fulgt konceptets udvikling siden) Nå... nu blev tråden vist endnu mere off-topic. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Nå... nu blev tråden vist endnu mere off-topic. :DNarh...det tager den nok ikke skade af. Jeg tror den breder sig fint allerede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Griner, jeg var også senior admin hos Jubii, inden jeg rykkede til GR - skete samtidig med de skiftede head admin ud hos jubii, til en eller anden klaphat der ikke fattede ledelse griner. så prøv lige at være opasia server admin og bagefter jubii admin i CS på 21 servere hvor man hver gang skulle på IRC og begrunde sin beslutning hvor der så sad mindst 100 mennesker og skulle blande sig :-) lækkert at gøre helt ulønnet Anyway, er den egentligt længere ? Vi kan fremover se om buddha ikke får rettet lidt op og andre kølet lidt af :-) Men selvfølgelig, en moderator og en admin på et forum er lov og så er den ikke længere Jeg synes det bare et lækkert man får en henvisning og derefter et par advarsler før man ryger ud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Der er kun én ting jeg hader mere end arrogance.....Det er et sammenkog af uvidenhed og arrogance........ UHA, dit selvhad må være enormt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Det kræver vel de har nogle argumenter??????Man kan sable........ Der er kun én ting jeg hader mere end arrogance.....Det er et sammenkog af uvidenhed og arrogance........ UHA' date=' dit selvhad må være enormt.[/quote'] Godkendt og testet af Buddhaen (I den rækkefølge) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 UHA' date=' dit selvhad må være enormt.[/quote'] Er det så nu du skal meldes for at tale nedsættende om andre brugere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites