Jump to content
Buddha

Jeg har fået et par advarsler af viceværten herinde.....

Recommended Posts

Jeg har så spurgt GIO om det var muligt at se de omtalte klager......

Brian - vi har jo snakket om det før. Sproget på debatten bør tøjles, så vidt det er muligt. Og dine intetsigende kommentarer til alt muligt er ikke velsete. Og slet ikke når det er i form som eks. "Svenskere er vatpikke!!!", som det var tilfældet denne gang. Jeg beder dig bare om at tænke dig lidt om. Og når du ikke vil gøre som vi siger, så får du de her advarsler. Det er jo ikke en overraskelse for dig. Husk på jeg er moderator, Brian. Det er mit job at holde tingene nogenlunde på ret kurs herinde. At du så mener jeg leder efter undskyldninger - tja, det er din idé. At du så bare bruger en af dine andre profiler, siger jo lidt om dine hensigter herinde. Supermule-profilen er lukket for længe siden. Bigmike-ditto burde egentlig også ryge ud til højre - da det ikke er meningen man skal have flere profiler herinde, bare for at lave ballade. Et par brugere har to profiler, ja. Men det er der også en klar grund til, eftersom de ikke vil have private indlæg kædet sammen med eks. Öresundsborger-relaterede indlæg, der har karakter af officielle udtalelser m.v. Brian - kort sagt, så beder du selv om de her problemer. Og når du ikke vil tage administrator og moderator seriøst, samt er hamrende ligeglad med at folk klager over dig - så bliver konsekvensen jo drastisk til sidst. Nu er du advaret IGEN...og det er en af de sidste gange! -- Gio Moderator
Svaret var:
Jeg er fint klar over du mener jeg "påstår" en masse. Men du har ikke ret til andet end at følge de retningslinier Steen og jeg udstikker herinde. Husk på alt er gratis og frivilligt.
Så nu tror jeg da også jeg vil til at klage...... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må vel være fair nok at vide hvad man bliver anklaget for samt hvem som anklager en. Det er da en af grundstenene i vores samfund idag... Hvis man ikke må vide den slags har man jo ikke mulighed for at forsvare sig og så er vi vel tilbage i det USSR tiden :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det må vel være fair nok at vide hvad man bliver anklaget for samt hvem som anklager en. Det er da en af grundstenene i vores samfund idag... Hvis man ikke må vide den slags har man jo ikke mulighed for at forsvare sig og så er vi vel tilbage i det USSR tiden :(
Jeg synes da det er fint du forsvarer demokratiets rettigheder. Men så bør det også forventes at Brian retter sig efter Sunddebattens administrator og moderator. Dette har han valgt, sort på hvidt, ikke at gøre. Jeg kunne også nemt poste en bunke PM's fra Brian, som jeg har modtaget over tid - men hvorfor skulle jeg gøre det? Steen og jeg har vores helt og aldeles på det rene, når vi forsøger at dæmpe en af debattens mest højlydte, provokerende og ego-centrerede brugere, som samtidig bruger et sprog der ikke er en offentlig debat tjent. Så selvfølgelig skal Brian da brokke sig. Han følger kun sine egne regler, og er klaphamrende ligeglad med autoriteter. Han er svær at passe ind - har fået tonsvis af advarsler of chancer (under adskillige profil-navne) - og nu er bægeret ved at være fyldt op. Så lad os endelig bare tage diskussionen i det åbne rum. Vi kan jo ende op med en afstemning, hvis det er det der skal til!? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Autoritet er ikke noget man har, det er noget man skal gøre sig fortjent til....Og det må man tolke som man vil..... Skal du ha' en advarsel for at tale nedladende om en bruger????

højlydte, provokerende og ego-centrerede brugere
Det er da nedladende så det batter.......Men hvem tildeler dig en advarsel? Men post du ENDELIG mine PM's til dig...... Så kan det jo være folk ændrer syn på tingene herinde. For en mere magtsyg person end dig, skal man lede længe efter..... Det startede med emnet om min bil over broen, og en afstemning jeg tabte til dig og dine internet venner.... Da du så åbentlyst taber de fleste diskussioner grundet manglende evner, så er det her vel sidste udvej for dig og Steen..... Men lad os da endelig få tingene frem i lyset......Kunne jo være der var noget eller nogen, der kunne trænge til lidt lysterapi......:D
Jeg synes da det er fint du forsvarer demokratiets rettigheder. Men så bør det også forventes at Brian retter sig efter Sunddebattens administrator og moderator. Dette har han valgt, sort på hvidt, ikke at gøre. Jeg kunne også nemt poste en bunke PM's fra Brian, som jeg har modtaget over tid - men hvorfor skulle jeg gøre det? Steen og jeg har vores helt og aldeles på det rene, når vi forsøger at dæmpe en af debattens mest højlydte, provokerende og ego-centrerede brugere, som samtidig bruger et sprog der ikke er en offentlig debat tjent. Så selvfølgelig skal Brian da brokke sig. Han følger kun sine egne regler, og er klaphamrende ligeglad med autoriteter. Han er svær at passe ind - har fået tonsvis af advarsler of chancer (under adskillige profil-navne) - og nu er bægeret ved at være fyldt op. Så lad os endelig bare tage diskussionen i det åbne rum. Vi kan jo ende op med en afstemning, hvis det er det der skal til!? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg har så spurgt GIO om det var muligt at se de omtalte klager...... Svaret var: Så nu tror jeg da også jeg vil til at klage...... :love:
Husk nu på at dette forum ikke er et demokrati. Der er 2 Lovgivere og der er op til dem at bestemme reglerne.. hvis de mener du ikke følger dem, så er det surt - der er ingen grund til at blæse tingene op til noget som de ikke er. jeg tror heller ikke du ville være interesseret i at gøre dette forum til et demokrati hvor folk skulle stemme om alt ting.. og i det hele taget, hvorfor så lægge så meget energi i det.. det er et forum på internettet hvor folk 90% af tiden kaster mudder efter hinanden .. livet må være fuld af andre sjovere ting end det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal man rette sig efter en afgørelse når man ikke ved hvad/hvem der ligger til grund for denne afgørelse. Det svarer vel til at du modtager en bøde fra politiet, de vil ikke sige for hvad og du kan foriøvrigt heller ikke møde betjenten i retten og forsvare dig - og udover det, betaler du ikke så ryger du ind og sidde :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt korrekt.....Men forum er underlagt de love der gælder i det pågældende land og der er ytringsfrihed..... Det eneste de kan gøre, er at slette de anstødelige indlæg. Med mindre de tager betaling for et medlemsskab, så er de underlagt loven som alle andre....

Husk nu på at dette forum ikke er et demokrati. Der er 2 Lovgivere og der er op til dem at bestemme reglerne.. hvis de mener du ikke følger dem, så er det surt - der er ingen grund til at blæse tingene op til noget som de ikke er. jeg tror heller ikke du ville være interesseret i at gøre dette forum til et demokrati hvor folk skulle stemme om alt ting.. og i det hele taget, hvorfor så lægge så meget energi i det.. det er et forum på internettet hvor folk 90% af tiden kaster mudder efter hinanden .. livet må være fuld af andre sjovere ting end det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hvorfor skal man rette sig efter en afgørelse når man ikke ved hvad/hvem der ligger til grund for denne afgørelse. Det svarer vel til at du modtager en bøde fra politiet, de vil ikke sige for hvad og du kan foriøvrigt heller ikke møde betjenten i retten og forsvare dig - og udover det, betaler du ikke så ryger du ind og sidde :confused:
Ja og nej.. Forummet er drevet af Steen og Gio og derfor bestemmer de også.. Det her er hverken en regering, folkevalgte politikere eller en bestyrrelse eller en virksomhed for den sags skyld .. derfor forstår jeg ikke hvorfor der skal bruges så meget energi på det.. hvis Gio ønsker et demokrati eller rettere hvis Steen gør, så kan man starte med at nomiere moderatore til forummet, men det er ikke tilfældet i dag og derfor er Gio og i sidste ende Steens ord lov .. om man synes det er retfærdigt eller ej, er knap så relevant ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At Gio og Steen overhovedet gider holde styr på et fantastisk site som dette med alt hvad det indebærer synes jeg mildest talt er beundringsværdigt. Personligt synes jeg at forummet her er en af de fedeste ting på nettet nogensinde og jeg fortæller vidt og bredt til kollegaerne om hvordan fremmede mennesker hjælper hinanden gennem forummet herovre. Det er da fantastisk at bare forbi vi er flyttet lidt østpå hjælper hinanden på den måde. Det har jeg aldrig set i DK personligt. At folk så på nogen måde kan finde på at kritisere dette er mig uforståeligt, især fordi at der er jo ingen der tvinges til at være debattør her. @Buddha, jeg kan altså slet ikke se hvad du har at klage over. Du arbejder med web ikke?? Lav da dit egen forum og giv den så bare gas... hvor svært kan det være. Hvis jeg inviterer folk ind i mit hjem, så er det da efter mine regler, hvis ikke kan de jo bare gå igen. Jeg er lidt ked af puste til ilden her, men jeg forstår det ganske enkelt ikke. Jeg ser frem til at blive oplyst så jeg kan komme lidt nærmere en forståelse af problemet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det er helt korrekt.....Men forum er underlagt de love der gælder i det pågældende land og der er ytringsfrihed..... Det eneste de kan gøre, er at slette de anstødelige indlæg. Med mindre de tager betaling for et medlemsskab, så er de underlagt loven som alle andre....
Ja eller de kan bestemme hvem der må være medlem.. Så den er ikke så meget længere egentlig .. igen lad os nu holde os til de ting der er og ikke sammenligne med noget som ikke er.. Der er ingen love eller bestemmelser der siger at et forum skal være tilgængeligt for alle og det kræver heller ingen bevisførsel at udele advarsle eller udelukke brugere.. om det er uretfærdigt, ja det er en anden snak .. men igen .. der er 2 mennesker herinde med magten og derfor er det i sidste ende dem der har ordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos intetsigende indlæg...... http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14297

Dear Buddha, You have received a warning at Øresundsdebatten. Reason: ------- Inappropriate Language Børnehave-sprog og intetsigende indlæg. Og det var så efter du havde postet tre videoer af dig i din bil...i TRE forskellige indlæg, med ét minut imellem i Nürnberg-tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tage jer sammen.......................:) For hvad der er ok for nogle, er ikke ok for andre. Er der regler herinde, så skal de gælde for alle......Ikke kun dem vor kære moderator har et horn i siden på..... Tænk nu engang hvor fedt det må ha' været for Jesper at hænge mig ud på nettet, samt vinde en afstemning på et forum, hvor han er "chef", samt at hovere med netop dette i senere indlæg........ Det må være fedt.......Vildt fedt! Altså fedt på den fede måde.......:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Autoritet er ikke noget man har, det er noget man skal gøre sig fortjent til....Og det må man tolke som man vil..... Skal du ha' en advarsel for at tale nedladende om en bruger???? Det er da nedladende så det batter.......Men hvem tildeler dig en advarsel? Men post du ENDELIG mine PM's til dig...... Så kan det jo være folk ændrer syn på tingene herinde. For en mere magtsyg person end dig, skal man lede længe efter..... Det startede med emnet om min bil over broen, og en afstemning jeg tabte til dig og dine internet venner.... Da du så åbentlyst taber de fleste diskussioner grundet manglende evner, så er det her vel sidste udvej for dig og Steen..... Men lad os da endelig få tingene frem i lyset......Kunne jo være der var noget eller nogen, der kunne trænge til lidt lysterapi......:D
I realiteten kan Gio tillade sig hvad som helst.. man kan altid diskutere om handlingerne er retfærdige, men som jeg gentagende gange har skrevet, så er det her hverken et samfund eller noget andet som kunne sammenlignes med virkeligheden (små dikatorisk måske) og derfor er det Steen og Gio der bestemmer alt! : Hvem der må skrive, hvem der må være medlem, hvem der skal holde mund osv osv .. Dette er desværre realiteterne og hvis man ikke kan affinde sig med dette, så har det en konsekvens for ens medlemskab. Sunddebaten er dog det forum jeg har set hvor moderatoren er mest blød i henhold til mudder i tråde, sprog og tilsvininger .. se det positive i det .. for det kunne være meget mere konsekvent ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
For en mere magtsyg person end dig, skal man lede længe efter..... Det startede med emnet om min bil over broen, og en afstemning jeg tabte til dig og dine internet venner.... Da du så åbentlyst taber de fleste diskussioner grundet manglende evner, så er det her vel sidste udvej for dig og Steen..... Men lad os da endelig få tingene frem i lyset......Kunne jo være der var noget eller nogen, der kunne trænge til lidt lysterapi......:D
Brian - hvor mange gange skal du skyde dig selv i foden? Hvem løb tudende over til VAGcars og bad on hjælp, da en herinde oprettede en afstemning omkring hvem der havde mest ret? Hvem deltog i omtalte bil/bro-tråd med flere profiler, og talte Buddhas sag, når personen var en og samme? Ja - jeg er vildt magtsyg...i dine øjne! Jeg sletter indlæg helt vildt herinde, og giver aldrig folk ret - medmindre de deler min opfattelse af verden omkring mig. Jeg har 19 forskellige profiler jeg hygger mig under. Faltisk...så er 2/3 af debatten mig. Inkl. en del af dine påståede venner herinde. (kunne være sjovt, ikke!? :p) Brian, for dælen da. Ret dig efter hvad vi siger til dig herinde - og lad være med at puste storm i et glas vand. Jeg er sikkert alt for large (utroligt at en moderator kan være det, ikke!?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Tage jer sammen.......................:) For hvad der er ok for nogle, er ikke ok for andre. Er der regler herinde, så skal de gælde for alle......Ikke kun dem vor kære moderator har et horn i siden på..... Tænk nu engang hvor fedt det må ha' været for Jesper at hænge mig ud på nettet, samt vinde en afstemning på et forum, hvor han er "chef", samt at hovere med netop dette i senere indlæg........ Det må være fedt.......Vildt fedt! Altså fedt på den fede måde.......:D
Ah men den afsteminig der.. for mit vedkommende tilskriver jeg den lige så meget værdi og relevans som jeg synes det er spændende at se maling tørre.. Så den tror jeg ikke du skal tage så tungt .. men udover det så kan det da være uretfærdigt men desværre ikke ulovligt .. og hvad skal vi meninge medlemmer så gøre? Klage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahj Brian, nu får man sgu lyst til at sige du skal snuppe en tudekiks;) Klart at regler skal gälde for alle, så når andre kommer med anstödige indläg (eller hvad det nu er) må du jo påpeje det. Tag nu at kom over den afstemning -det var jo ikke Gio som fandt på den vel? At han griner lidt af det kan vel ikke komme bag på dig, at mene han hoverer er måske lidt kvinde-overtolknings-agtigt, men okay, det skal jeg ikke kunne afgöre... Du har ret i at der findes tonsvis af intetsigende indläg herinde (man behöver jo ikke läse alt), men du har trådt mange over täerne, det ved du jo, og nu gör du det klart, at du föler dig forfulgt, hvilket vel er fair nok, om det er berettiget eller ej ved jeg sgu snart ikke, men med dine indläg blir det sgu mere og mere en farce som er svärt at tage seriöst. Hold nu weekend og nyd livet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg er sikkert alt for large (utroligt at en moderator kan være det, ikke!?)
Tjah tjo.. måske var det på tide at hive stokken frem.. det er ikke altid folk forstår et budskab (her tænker jeg generelt og ikke lige på denne aktuelle tråd) når de bliver slået i hovedet med en lyserød opustelig hammer fra bakken.. min personlige mening, så kunne man sagtens håndhæve trådmudder og andre ting langt hårdere herinde .. om det så er noget man vælger at gøre er jo en anden snak og som jeg har skrevet mange gange herinde, så er det jo et frivilligt forum og et frivilligt medlemskab og hvis man er så utilfreds, så kan man jo hygge sig et andet sted..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da klart Gio.....Jeg er en dårlig taber. Jeg hader at tabe.....:mad: Derfor....... Men jeg vidste jeg ville tabe den. Dertil har du for mange "venner"..... Hvis og såfremt du kendte mig, så ville du vide at jeg ikke er et tudefjæs. Jeg er ikke en kælling eller forklædt som én og jeg er den sidste der piver.... Kan du ikke lige vise hvem de andre profiler er, som du TROR er mig??? http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12933 Vil jeg da gerne høre lidt om.....

Brian - hvor mange gange skal du skyde dig selv i foden? Hvem løb tudende over til VAGcars og bad on hjælp, da en herinde oprettede en afstemning omkring hvem der havde mest ret? Hvem deltog i omtalte bil/bro-tråd med flere profiler, og talte Buddhas sag, når personen var en og samme? Ja - jeg er vildt magtsyg...i dine øjne! Jeg sletter indlæg helt vildt herinde, og giver aldrig folk ret - medmindre de deler min opfattelse af verden omkring mig. Jeg har 19 forskellige profiler jeg hygger mig under. Faltisk...så er 2/3 af debatten mig. Inkl. en del af dine påståede venner herinde. (kunne være sjovt, ikke!? :p) Brian, for dælen da. Ret dig efter hvad vi siger til dig herinde - og lad være med at puste storm i et glas vand. Jeg er sikkert alt for large (utroligt at en moderator kan være det, ikke!?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Reelt set er det her jo ikke et demokrati men en debat over et enme: Borgere bosat i øresundsregionen. De fleste debatter er baseret på takt og tone, gode mannér og så vidt muligt gensidig respekt. Dog er det ordstyrer der dikterer hvad der er relevant for debatten og hvad der ikke er. Hvorvidt det er diskussioner i øst og vest, eller om det er forstyrrende elementer. såfremt en eller flere debatører føler sig groft forulempet, kan de jo altid prøve at kuppe ordstyrer posten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
såfremt en eller flere debatører føler sig groft forulempet, kan de jo altid prøve at kuppe ordstyrer posten.
Hehe ja det kunne være sjovt.. så får jeg da også lidt mere fredagsunderholdning..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites