Jump to content
MRoderick

Af med fluerne

Recommended Posts

ja det virker i hvertfald.. men nogle gange går der sgu for meget "rabatten" i det til jeg orker det.. ja ja jeg har sparet 100 kroner men derimod brugt timer .. som i min verden også er dyrbar..
Ja, tvivler på at jeg selv kommer til at bruge det trick mere end een gang om året... men for "bil-puslerne" er det sikkert et fint trick :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' tvivler på at jeg selv kommer til at bruge det trick mere end een gang om året... men for "bil-puslerne" er det sikkert et fint trick :-)[/quote'] Nope det virker ikke , jeg har prøvet mange af slagsen.. aviser, varm vand, rude-rens...nope nej vi sprøjter med vand og derefter sprøjter vi en middel som kaldes insektfjerner og venter ca.5-10min og bruger en alm. svamp ikke alt for Grov så laver man ridser på bilen. og skylder med vand bagefter. dette skal gentages nogle gange........... jo oftere man gøre det jo nemmere er det at komme af.... ellers kommer man bare forbi os på englandsvej 229 Amager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nope det virker ikke ' date=' jeg har prøvet mange af slagsen.. aviser, varm vand, rude-rens...nope nej[/quote'] Hmm, virker aldeles glimrende for mig. Brian bragte guldkornet for nogle uger siden. :th2: Har benyttet mig af det et par gange. En halv time med varmt vand synes at være nok. Herefter blot en blød svamp. Afsat tid: Maks. 10 minutter sammenlagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm' date=' virker aldeles glimrende for mig. Brian bragte guldkornet for nogle uger siden. :th2: Har benyttet mig af det et par gange. En halv time med varmt vand synes at være nok. Herefter blot en blød svamp. Afsat tid: Maks. 10 minutter sammenlagt.
ja Brian siger >> Tag et lagen og gør det vådt....Læg det over bilens front og hold det vådt i et par timer>>> Hmmmm ja hvis du bruger 3timer for at vaske din bil hver uge så har du meget og jeg mener meget fritid ..... nu er det sådan jeg lever af at vaske og klargøre biler og det har jeg gjort i snart 7 år så jeg har prøvet lidt af hvert især om sommeren og insekterne brænder fast.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja Brian siger >> Tag et lagen og gør det vådt....Læg det over bilens front og hold det vådt i et par timer>>> Hmmmm ja hvis du bruger 3timer for at vaske din bil hver uge så har du meget og jeg mener meget fritid ..... nu er det sådan jeg lever af at vaske og klargøre biler og det har jeg gjort i snart 7 år så jeg har prøvet lidt af hvert især om sommeren og insekterne brænder fast.....
Hvem bruger dog også 3 timer?? :confused:Jeg bruger sammenlagt 10 sølle minutter (på forruden godt nok kun - resten af fronten kan vel i princippet klares i samme åndedrag med et ekstra lagen og en ekstra spand vand). Det tager vel 4-5 minutter at fylde en spand med varmt vand samt hælde det over et gammelt lagen, som jeg lægger på ruden. Så venter jeg lige en halv times tid, hvor jeg laver alverdens andre ting, som jeg alligevel ville have lavet. Bagefter fjerner jeg lagenet og bruger en blød svamp (altså yderligere 4-5 minutter). Easy as pie. :cool: Dette på trods af, at bilen ikke havde været vasket i mere end en måned, da jeg prøvede første gang. Den var vel på grænsen til at være decideret farlig at køre i (i høj solskin, i hver tfald) grundet insektsnask på ruden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvem bruger dog også 3 timer?? :confused:Jeg bruger sammenlagt 10 sølle minutter (på forruden godt nok kun - resten af fronten kan vel i princippet klares i samme åndedrag med et ekstra lagen og en ekstra spand vand). Det tager vel 4-5 minutter at fylde en spand med varmt vand samt hælde det over et gammelt lagen' date= som jeg lægger på ruden. Så venter jeg lige en halv times tid, hvor jeg laver alverdens andre ting, som jeg alligevel ville have lavet. Bagefter fjerner jeg lagenet og bruger en blød svamp (altså yderligere 4-5 minutter). Easy as pie. :cool: Dette på trods af, at bilen ikke havde været vasket i mere end en måned, da jeg prøvede første gang. Den var vel på grænsen til at være decideret farlig at køre i (i høj solskin, i hver tfald) grundet insektsnask på ruden.:tongue2::th2:
i morgen skal jeg vake og pusse bil så skal jeg tage tip på hvor langt tid det tager hvis man er mig og en honda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bruger blot min vaskehandske af lammeuld og vand med shampoo, og jeg er endnu ikke stødt på insekter, der ikke kunne fjernes med denne kombination. Hilsen Dan
Jeg er meget interesseret i en sådan fin handske. Hvor har du erhvervet din?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bruger en forstøver med en god landing autoshampo og vand ca50/50 sprøjter det på og vasker resten af bilen. bagefter ryger insekterne af med en blød børste. man skal bare huske at holde køligt når man gør det da det ikke virker i tør tilstand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites