Jump to content
Dreier

Indkøbscenter eller badeland ved E65

Recommended Posts

Nils Holgersson Företagspark Be-Qu Pool & Spa er allerede etableret. Landängs Häst o. Lantbruk (Have, hest & smådyrstilbehør) åbner ny forretning i eksisterende bygninger - Fra http://www.skurup.se/naringsliv/nyhetsbrev/juli2008 Arbetet med Nils Holgersson Företagspark har tagit rejäl fart. Schaktning pågår och när hösten är här ska förhoppningsvis såväl ledningsarbeten som gator vara klara. Det planeras också för att Ica Supermarket kommer att etablera sig i Nils Holgersson Företagspark under hösten 2009.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay ICA, men kun en lille ICA eller forhåbentligt en stor. Vidste godt at Landäng flytter, der mangler også plads i den lille butik de har nu. Kører forbi dagligt og håber de sætter et stort skilt op hvor de reklamere med forretningernes ankomst. Håbede på et alternativ til Center Syd eller Mobilia, men må nok snart erkende at det ikke bliver helt så morsomt....... :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille butik Landängs lille butik. Den er bare kämpe, så skulle du have set skuret den var i för :laugh: Den er ikke lille, de har bare for mange ting :lol:

Okay ICA, men kun en lille ICA eller forhåbentligt en stor. Vidste godt at Landäng flytter, der mangler også plads i den lille butik de har nu. Kører forbi dagligt og håber de sætter et stort skilt op hvor de reklamere med forretningernes ankomst. Håbede på et alternativ til Center Syd eller Mobilia, men må nok snart erkende at det ikke bliver helt så morsomt....... :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen ved vist rigtigt Der er vist ikke rigtig nogen der ved hvad der skal blive. Hvor har du hestene ?

Men sikke nogen dejlige ting. Altså hvad jeg ikke har fundet af gode ting til hestene deroppe. SKØNT at den bliver større. Er der ellers nogen forlydender om hvad for nogen butikker der skal derop?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Håbede på et alternativ til Center Syd eller Mobilia' date=' men må nok snart erkende at det ikke bliver helt så morsomt....... :flov:[/quote'] Hvad er Center Syd ? - Jeg håber på at en ICA Maxi åbner, men endnu federe kunne det være om der kom et brugbart alternativ til ICA og COOP som er liiiige lovlig dominerende på det skånske dagligvarebutiksmarked, efter min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke lige rundt om hjörnet Det var da ikke lige rundt om hjörnet. Forstår at du vil have trailer kort. Så kan du også köre til Snogeholm og ride/bade

hos min veninde i Vellinge :) Skal have taget trailerkort så jeg kan komme lidt ud med dem' date=' du ved skov og strand ... ;)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ica ICA åbner ny butik i det nye indkøbsområde ved E65 til Oktober 2009. Det bliver mig bekendt ikke en MAXI, men en 2-3 gange større end den de har på gå-gaden og med meget bedre parkeringsforhold. Landäng åbner deres nye butik i dag, jubii. Bare lige lidt info :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites