Jump to content
BS

Ville du købe en brugt mobil?

Recommended Posts

Overvejer lidt at købe en brugt mobil da det er i nærheden af halv pris. Dem jeg har kig på er alle få mdr gamle og med kvittering. Dvs der stadig er garanti på. Men tør man købe en brugt mobil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg købte i maj en 2 måneder gammel PS3' date=' som efter en uge gik i stykker. Den fik jeg byttet på garantien. Garantien følger varen og kvitteringen.[/quote'] Lyder godt. Leder dog lige købeloven igennem for at se om jeg kan finde noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har også købt brugt. og er 99,9% sikker på det følger varen. ligesom hvis du køber bil og så sælger den igen 3 månder efter dækker garentien jo også ??? eller?? ville ikke være bekymret for det, bare den ikke er mere end et år gammel, men så skulle den også kunne fås til under halv pris. Bare tjek for ridser og bulet, det er det jeg går mest efter så man ikke får en smadret telefon..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Altså jeg har mange gange solgt en brugt mobil med kvittering og garanti, og der er ingen skam i at have gadget trang der nødvendiggør hyppig udskiftning... Iøvrigt er der nogen der vil købe en brugt bærbar, garanti udløber til december:) Jeg har opdaget et iøvrigt veldokumenteret behov for en Mini PC....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var nu mest af hensyn til defekter osv jeg kunne være lidt nervøs? Men garantien dækker vel alt hvad der måtte komme?
Er telefonen fugtskadet dækker garantien ikke. og du ved ikke hvordan sælger har behandlet telefonen. Der skal utrolig lidt til at give fugtskade. Derfor køber jeg aldrig brugt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites