BS 4 Anmeld indhold Skrevet August 13, 2008 Overvejer lidt at købe en brugt mobil da det er i nærheden af halv pris. Dem jeg har kig på er alle få mdr gamle og med kvittering. Dvs der stadig er garanti på. Men tør man købe en brugt mobil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 jeg har købt mobiler brugt et par gange i Dk - der står et serienummer inde i telefonen - og så kan du enten ringe til politiet eller dit teleselskab og høre om telefonen er meldt stjålet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Det var nu mest af hensyn til defekter osv jeg kunne være lidt nervøs? Men garantien dækker vel alt hvad der måtte komme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 det er ikke altid garantien eksistere efter et videresalg - faktisk tror jeg de fleste garantier udløber når en vare skifter ejer i privatsalg. Men det er udfra dansk lov. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Er det noget der kan findes på skrift? For jeg mente faktisk at det var sådan at garantien følger varen og ikke personen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Jeg købte i maj en 2 måneder gammel PS3, som efter en uge gik i stykker. Den fik jeg byttet på garantien. Garantien følger varen og kvitteringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Jeg købte i maj en 2 måneder gammel PS3' date=' som efter en uge gik i stykker. Den fik jeg byttet på garantien. Garantien følger varen og kvitteringen.[/quote'] Lyder godt. Leder dog lige købeloven igennem for at se om jeg kan finde noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 gider ikke finde lovmaterialet på det - der er også forskel på svensk og dansk købelov og garanti mv. sikkert :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 jeg har også købt brugt. og er 99,9% sikker på det følger varen. ligesom hvis du køber bil og så sælger den igen 3 månder efter dækker garentien jo også ??? eller?? ville ikke være bekymret for det, bare den ikke er mere end et år gammel, men så skulle den også kunne fås til under halv pris. Bare tjek for ridser og bulet, det er det jeg går mest efter så man ikke får en smadret telefon.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Glemte lige, at min PS3 var købt i Danmark. Men kig på www.konsumentverket.se der må stå noget om den slags regler, selvom jeg kunne forestille mig, at det var næsten samme regler i hele EU. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Glemte lige, at min PS3 var købt i Danmark. Men kig på www.konsumentverket.se der må stå noget om den slags regler, selvom jeg kunne forestille mig, at det var næsten samme regler i hele EU. samme her. har ikke prøvet at købe brugt i sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Glemte lige, at min PS3 var købt i Danmark. Men kig på www.konsumentverket.se der må stå noget om den slags regler, selvom jeg kunne forestille mig, at det var næsten samme regler i hele EU. Det er i DK mobilen skal købes så der burde ikke være nogen probs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Jeg ville gå for det uden at tænke mere over det. :) nu er det vel en nokia du skal have dig husk hvis den være simlåst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 nu er det vel en nokia du skal have dig PROSIT Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 Altså jeg har mange gange solgt en brugt mobil med kvittering og garanti, og der er ingen skam i at have gadget trang der nødvendiggør hyppig udskiftning... Iøvrigt er der nogen der vil købe en brugt bærbar, garanti udløber til december:) Jeg har opdaget et iøvrigt veldokumenteret behov for en Mini PC.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 Iøvrigt er der nogen der vil købe en brugt bærbar' date=' garanti udløber til december:) Jeg har opdaget et iøvrigt veldokumenteret behov for en Mini PC....[/quote']pm sendt...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 Det var nu mest af hensyn til defekter osv jeg kunne være lidt nervøs? Men garantien dækker vel alt hvad der måtte komme? Er telefonen fugtskadet dækker garantien ikke. og du ved ikke hvordan sælger har behandlet telefonen. Der skal utrolig lidt til at give fugtskade. Derfor køber jeg aldrig brugt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2008 jeg har lige købt en brugt mobil privat uden problemer. Jeg vil dog anbefale en face to.face handel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites