Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 hva så. nogen som har modtaget noget eller som har fundet andre gode ting man bare må eje. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Der ligger en pakke til mig fra dem som kom i går... Jeg har dog ikke hentet den endnu, men vil da stærkt formode at den har det bestilte indhold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Der ligger en pakke til mig fra dem som kom i går... Jeg har dog ikke hentet den endnu' date=' men vil da stærkt formode at den har det bestilte indhold.[/quote'] oki så venter jeg spændt på om der dukker noget op snart :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Jeg fik en mail med pakke/ordre information og trace-nummer et par dage inden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 VIGTIG INFO.. fik denne mail af dem Hej, NI har gjort en beställning hos oss på Conrad Elektronik Norden AB. Det har nu visat sig att det angivna priset på hemsidan var felaktigt och ordern har makulerats. Solcellsstenen (art.nr. 574344) kostar inte 17,00 kronor, utan 129,00 kronor. Lampan Zigar (art.nr. 570508) kostar inte 22,00 kronor utan 265,00 kronor. Vill ni fortfarande ha varan eller ska vi ta bort er order? Var vänlig kontakta kundtjänst snarast på telefon 040 55 21 33 eller e-post order@conrad.se Mvh Kundtjänst Conrad Elektronik Norden AB hvad hvad mener de,, at stk pris er det du skriver eller at man godt kan købe det til den prsi + det de skriver??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 hvad hvad mener de' date=', at stk pris er det du skriver eller at man godt kan købe det til den prsi + det de skriver???[/quote']De skriver at det var forkert pris, og ordren er blevet makuleret - medmindre du vil have varerne til de nye priser (som så viser sig at være de rigtige mængderabat-priser ;)) Jeg har også fået samme mail, såeh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 De skriver at det var forkert pris, og ordren er blevet makuleret - medmindre du vil have varerne til de nye priser (som så viser sig at være de rigtige mængderabat-priser ;)) Jeg har også fået samme mail, såeh men hvad siger loven?? har vi ret til vores bestilte vare til den pris der stod eller har de lov til bare at ændre nu midt i det hele??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 men hvad siger loven?? har vi ret til vores bestilte vare til den pris der stod eller har de lov til bare at ændre nu midt i det hele???Jeg tror du skal kalkulere med "ond tro" i den hér sammehæng. Vi var alle klar over at der var noget galt - så jeg tror ikke man ville komme langt, skulle man vælge at tage den videre. De fleste webshops har også gerne nogle paragraffer der indeholder "der tages forbehold for fejl og bla bla"...dog lykkedes det mig ikke at spotte dette, da jeg skimmede deres betingelser. Med andre ord, så "var dét vist dét". :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Ja, vi må håbe Budda'-Mules trøstekiks kan deles ud i rigelige mængder til os regnmåler-tørstende folk Og konklusionen må være: LarsCPH er en fantastisk god spotter af gode "tilbud" - men er også for laaaaangsom med at vise det til os andre......:p Good weekend! PS: No offence.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2008 Jeg har nu hentet pakken - og mine 3 regnmålere á 29:- sek stykket plus den radio-remote-kontakt til udendørslyset jeg egentlig skulle bruge i første omgang var med. Chokoladekiks haves i køkkenet til de hurtige.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2008 men hvad siger loven?? har vi ret til vores bestilte vare til den pris der stod eller har de lov til bare at ændre nu midt i det hele??? I DK er der helt klare regler - Der SKAL sælges til den annoncerede pris uanset hvor tåbelig prisen er... Har selv lige haft en medarbejder der dummede sig, så kender problematikken Skal lige tilføjes - Du skal have modtaget en ordrebekræftelse, før du er sikker på at prisen er OK. Men eftersom det sker automatisk i de fleste webshop kan det blive en dyr affære - Vi måtte sælge til 800,- selv om prisen skulle være 5195,-. Bare surt show, men heldigivis nåede kun en at bestille. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Det er rigtigt, hvis de har sendt en ordrebekræftelse priser mv. Men det gør de så vidt jeg kan se ikke - den mail jeg modtog er en "bestillingsbekräftelse" - de siger så... -- Beställningsbekräftelse Hej Lars, Tack för din beställning! Din beställning är nu mottagen och kommer att bearbetas innan den godtas för leverans. Nedan finner du en sammanställning av din order. Din beställning: --- Bemærk sætningen fremhævet i fed. De linker videre til deres generelle vilkår i mailen hvor der bl.a. står --- Våra artikeldata Vi reserverar oss för eventuella fel i texten, priserna eller bilderna. Därför förbehåller vi oss rätten att ta tillbaka ett erbjudande om det har uppstått ett grovt fel. Eftertryck, kopiering eller dylikt av alla typer av texter och bilder i katalogen eller i online-butiken måste godkännas av Conrad. --- Jeg er ret sikker på, at det IKKE er i modstrid med loven at annulere bestillingen, de skriver jo direkte at de checker ordren igennem inden den godtages. Grunden til at man gør sådan er netop at have muligheden for at fange fejl inden man sender kunden en ordrebekræftelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2008 Så kom min pakke også. Eller rettere én af de tre jeg havde i ordre. De to andre blev jo annulleret Forskellen på den der er kommet nu, og de to andre er: betalt online med Mastercard. De to andre blev sat til levering pr. post-efterskött - altså betaling ved afhentning - da summen af disse to sidste bestillinger var betragtelig, og jeg ikke havde lyst til at ende op med for mange penge ude at "svæve" :o Nogle der har oplevet det samme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Lars betalte du med kort eller postopkrævning? Det kan være der forskellen er - Se Gio's kommentar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Jeg betalte med mit svenske VISA kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Jeg bestilte også nogle, og betale med svensk mastercard. Men de blev afvist (modsat Gio) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Den anden forskel var også at jeg bestilte andre ting end bare 3 regnmålere. Deres "electronic house control" system med trådløs fjernkontrol fungerer fint og med god rækkevidde kan jeg hermed meddele. Jeg har dog kun to kontakter og én remote (tænde/slukke noget udendørslys) men det er faktisk ret smart hvor man kan gruppere rum og lampetyper fx osv i stil med IHC. Det er bare billigere og trådløst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Jeg betalte med mit svenske VISA kort. De informationer, jeg har kunnet finde, uden at tage kontakt til en advokat, indikerer, at man kan tage forbehold i forbindelse med en bestilling - Hvilket jeg arbejder på nu, for at undgå fremtidige problemer for os selv :) Der er ikke tvivl om, at en forrretning, der fremsender ordrebekræftelse, skal levere som aftalt/bekræftet. Med hensyn til Conrad.se så tager de ikke forbehold nogen steder i deres vilkår. Tværtimod så skriver de om dagspris ved online bestilling = Ingen kære mor Conrad, der skal leveres til den angivne pris uanset bestillingsform. Så er det blot spørgsmålet om man gider tage slagsmålet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Med hensyn til Conrad.se så tager de ikke forbehold nogen steder i deres vilkår. Tværtimod så skriver de om dagspris ved online bestilling = Ingen kære mor Conrad' date=' der skal leveres til den angivne pris uanset bestillingsform. Så er det blot spørgsmålet om man gider tage slagsmålet [/quote'] I den mail jeg fik fra dem få minutter efter bestillingen henviser de til deres betingelser og skriver stadig at bestillingen behandles før den ekspederes. Denne mail er efter min overbevisning ikke at betragte som en odrebekræftelse. I deres betingelser/vilkår som jeg linkede til i en tidligere mail står der da netop at der tages forbehold for fejl i priser mv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Bedste tråd i august!! Simpelthen en griner tråd det her drenge - I lyder sgu som en flok kællinger der er blevet snydt henne i tøjforretningen :D Come on mand, en skide regnmåler altså Kom dog videre i livet, eller det håber jeg i gør. PS. er der nogen der kan fortælle mig hvor meget regn der faldt i nat, altså om det kun var 1 mm eller måske 5 mm - jeg har tænkt over det hele dagen, og er ved at dø af spænding... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2008 Simpelthen en griner tråd det her drenge - I lyder sgu som en flok kællinger der er blevet snydt henne i tøjforretningen. Come on mand, en skide regnmåler altså . Kom dog videre i livet, eller det håber jeg i gør.Tak for sparket, Toft :D Jeg tror der er en skotte gemt i os alle...han skal bare lige dikke-dikkes lidt :o (Vil du købe en billig regnmåler? ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 JA så fik jeg sgu også mine regnmåler.. :-) Weee :D:th2::th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 Hehe... Cool... :th2: Glad for at jeg ikke havde spildt jeres allesammens tid med at få jeres ordre annulleret :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 Hehe... Cool... :th2: Glad for at jeg ikke havde spildt jeres allesammens tid med at få jeres ordre annulleret :) nej nej.. men er der ikke lys i dem??? eller er det bare mig der ikke kan se det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2008 Lys?! Nej der er ingen lys i min heller... Hvor vil du ha' lys? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites