Jump to content
larscph

Meget billig regnmåler!

Recommended Posts

Voldsomt fint tilbud - regnmåler, køb en for 349 sek eller køb tre og betal 29 sek per styk. link Jeg har lige fået en ordrebekræftelse... og de har ikke ændret prisen - såeeh.. Go ahead... Hvis man kan bruge sådan en til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik en besked om at de var sendt i går.. ... Bäste Kund! Tack för din beställning hos Conrad Elektronik Norden AB. Din order har nu sänts iväg från vårt lager och kommer att levereras till dig med posten. Här följer information om din order: ... Det var egentlig noget helt andet jeg skulle have, så jeg slap for tillægsgebyr for lille ordre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tip II: Under belysning er der flere mærkværdige "rabatter" når man køber flere af gangen. Specielt udendørsbelysning. Desværre virker søgefunktionen ikke på ordet "mængdrabatt"....:rolleye: Tommy
LINK LINK vi vil se det gode sager :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:D Er du klar over hvor lang tid det tager at søge den forb...... hjemmeside igennem for gode "tilbud"......:o Men her kommer et: http://www.conrad.se/?article=574344 Jeg har iøvrigt IKKE fået en ordrebekræftelse endnu, så der er sgu nok ugler i mosen. Tommy
det fik jeg på mail.. Ja der kunne godt være en knap der hedder MÆNGERABAT. :) der er mere her http://www.conrad.se/?article=571410 her koster det mere hvis du vil have 5 og ikke 3.. underligt system

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det der kommer automatisk efter kort tid er en bekræftelse på at de har modtaget bestillingen.... Det er vist ikke lige med at de agter at levere.
i min står der noget om at de sende fra tyskland inden 2-3 dage. husker det ikke helt.. oFf :tongue2::tongue2::love2::love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*sidder lige og undrer mig over at voksne mennesker kan gå SÅ meget i selvsving over en elektronisk regnmåler og andet elektronik juks som ingen egentlig har brug for* :D
I dét her vejr, så er det fint tidsfordriv :rolleye::laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites