don j 10 Anmeld indhold Skrevet August 12, 2008 var der andre end mig der oplevede en spøgelsesbilist på vej hjemover i nat ved en 2 tiden. jeg så ham komme helt oppe fra højbroen af men jeg kørte på øen. jeg fik ham standset og hevet ind i nødsporet hvor han holdte bag mig (hans snude stadig mod dk) men jeg snakker med politiet. ved ikke om han opdagede at jeg snakkede i tlf eller om han havde travlt men han gav den pludselig gas igen og ned i røret. har senere fundet ud af at han var fuld og ikke havde noget kørekort. bare skræmmende at man kan vende om helt ovre fra betalingsanlæget uden der er nogen der opdagede det. politiet var meget overaskede over at de ikke havde hørt noget fra broen. så nu har broen modtaget en meget stram, stram op mail. og som om det ikke var nok ja så var der lige en stiv gut på ringvejen der ikke kunne bestemme sig for hvilket spor han skulle køre i eller hvilket hvilken afkørsel han skulle af på. ej heller havde han styr på farten der svingede mellem 30-110km/t. så fat i polisen igen og så er han færdig med at køre bil. behøver jeg forøvrigt at sige at han var en ældre polak og at jeg hader rattfylderister. fortsat god dag og kom gerne med en lille historie hvis du har oplevet noget sindsygt i trafikken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 fortsat god dag og kom gerne med en lille historie hvis du har oplevet noget sindsygt i trafikken Jeg er engang blevet overhalet af Supermules bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Jeg har prøvet noget endnu vildere; Jeg har overhalet Buddhas riskoger! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 For helvede i oplever sindssyge ting i trafikken.................. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 For helvede i oplever sindssyge ting i trafikken.................. Ja i dag var det så 3 Mobilehomes som holdte og ventede på hinanden lige efter betalingsanlæget på den svenske side.. Samtidig mens polisen stod og gjorde klar til et eller andet at polisen så ikke går over og smider dem væk fatter jeg ikke.. Regn og dårlig sigtbarhed og at man lige pludselig har 1½ spor til at køre ud af betalingsanlæget skaber sgu nogle åndsvage situationer .. at jeg fatter det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Jeg kørte hjem fra Markeryd i går eftermiddags, og ved Örkelljunge kom en kvinde gående på motorvejen med en cykel og en hund i snor - PÅ MOTORVEJEN!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Jeg kørte hjem fra Markeryd i går eftermiddags' date=' og ved Örkelljunge [b']kom en kvinde gående på motorvejen med en cykel og en hund i snor - PÅ MOTORVEJEN!! Nedtur, hendes cykel var nok punkteret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 På vej til arbejde idag kører jeg mod DK. Da jeg skal flette ind på motorvejen ved Svågertorp ser jeg en bil med en kæmpe avis i forruden. Jeg tror umiddelbart det er en engelsk bil, for avisen fyldte næste hele venstre side af kabinen. Jeg finder så umiddelbart ud af at det ikke er en engelsk bil og at det faktisk er chaufføren der sidder og læser sådan en kæmpe sag. Med 120 i timen!! Det synes jeg godt nok er vildt... Det var iøvrigt en dansk bil :s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Nogle folk er bare for sindsyge! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites