Jump to content
peter_k

Så hold dog afstand dario....

Recommended Posts

Her til morgen havde jeg igen en tosse helt opppe ved kofangeren, i højre vognbane :eek:. Hvorfor overhaler fjolset ikke bare når han har så forbandet travlt ? Fair nok i venstre bane skal man give plads når der er nogen der vil forbi, men i højre kører jeg modereret for at spare lidt på de dyre dråber. I den efterfølgende "dialog" noterede jeg mig at vedkommende var dansker ca. 30 år, i jakkesæt og med temmelig meget voks i håret. Han køre en BMW cabriolet af nyere dato. Syntes tit jeg ser den slags køre totalt sindsygt på og omkring broen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I den efterfølgende "dialog" noterede jeg mig at vedkommende var dansker ca. 30 år, i jakkesæt og med temmelig meget voks i håret. Han køre en BMW cabriolet af nyere dato. Syntes tit jeg ser den slags køre totalt sindsygt på og omkring broen.
Haha fed beskrivelse... han var nok på vej til Nasa eller Envy :D:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan være de råbte til hinanden ud gennem sideruderne på vej hen over broen? :rolleye:
Hehe, så foretrækker jeg egentlig at de bare nøjes med at kører "bumper-to-bumper" i det højre spor, og lader os andre komme sikkert på arbejde :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Generelt folk der kører Porsche og BMW.........Synes fandme de kører råddent. Jeg så en med 112,5 km/t i højre spor kl 01.45 om natten....... Dybt sindssygt. Vi skal ha' gjort noget ved de sindssyge kamikaze piloter vi ser "flyve" broen i tide og utide..... /ironi off...............:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Generelt folk der kører Porsche og BMW.........Synes fandme de kører råddent. Jeg så en med 112,5 km/t i højre spor kl 01.45 om natten....... Dybt sindssygt. Vi skal ha' gjort noget ved de sindssyge kamikaze piloter vi ser "flyve" broen i tide og utide..... /ironi off...............:D
Det er godt at du så har en slöv Audi der max går 102 km/t :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
112,5 sådan et speedometer må jeg også ha.... men jeg ville helst ha det med 4 decimaler, kan man bruge GPS ? Med et så nøjagtigt speedometer og et par gule blink ville jeg uden tøven lege pace-car på broen.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeyyy Peter................Så tror jeg du skal til at trække et nummer i køen. Virker det ikke som om der er mange der leger pacecar om morgenen??? :lol:

112' date='5 sådan et speedometer må jeg også ha.... men jeg ville helst ha det med 4 decimaler, kan man bruge GPS ? Med et så nøjagtigt speedometer og et par gule blink ville jeg uden tøven lege pace-car på broen.... :D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos afstand: I morges kl 6.25 da jeg skulle gennem betalingsanlægget, da tog jeg den for en gangs skyld venstre om hellen, da bane 4 var lukket. Sjovt nok var der så en stæreblind og dum blondine i en sort A6 Avant der tog den højre om hellen, og da hun så opdagede hvad alle vi andre havde set på lang afstand (bane 4 var lukket), ja så kørte hendes bil pludselig nærmest diagonalt af den øvrige trafik, så vi var to biler der måtte hoppe på bremserne for ikke at smadre ind i hende. Først ham på vej ind i bane 3, og så mig der var på vej ind i bane 2, men dum blondine kørte altså videre og ind foran mig, og fik vredet hendes A6'er rundt og ind i bane 2, lige på et kussehår før min bil ramte hende i siden. Der var en fanfare af horn til hende gennem anlægget, og sjovt nok så fik A6'eren efterfølgende smæk op af rampen, hun skulle jo nødigt indhentes af os der var lettere irriteret på hende.. .......a10.gif.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu det er lidt pudsigt at hver eneste gang dette emne er oppe og vende af en eller anden der synes at det måske en gang imellem foregår lidt alternativt når vi skal hen over broen, så skal der straks gøres grin og latterliggørelse af indlægget. i stedet for at sige "nå ja, det kan jo teoretisk set være han har en pointe" så skal emnet og i visse tilfælde personen der laver indlægget, straks latterliggøres med stupide sammenligninger, mærkelig perifide pointer eller lettere barnlige kommentare. Vi ved alle godt der engang imellem bliver gået til stålet over broen og specielt i tunnelen, indrømmet jeg kører da også selv "lidt" over det tal der står på lysskiltene. Men når der så kommer et indlæg, hvor en person siger at det måske går lige lovligt frisk efter hans mening, så er det mindste man kan gøre da at respektere hans ord, og måske tage det en smule til eftertanke. Jeg personligt kan ikke li at der bliver kørt tæt på min numse, så derfor prøver jeg også at holde en pæn afstand til dem der ligger foran. Det er på et eller andet punkt logik ik? Og inden i kommer for godt igang så ved jeg godt jeg er en helgen der aldrig gør noget forkert og bla bla bla bla... Dette er ikke tænkt specielt på denne tråd, men jeg synes det er lidt en generel tendens herinde og specielt når der snakkes om kørsel. Det minder engang imellem om heste-nettet.dk og det er de fleste medlemmer yngre piger/kvinder der ikke har nået en alder hvor de må føre andet end en knallert eller A-traktor. Men ja ja jeg er bare en mavesur gammel stodder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes nu det er lidt pudsigt at hver eneste gang dette emne er oppe og vende af en eller anden der synes at det måske en gang imellem foregår lidt alternativt når vi skal hen over broen, så skal der straks gøres grin og latterliggørelse af indlægget. i stedet for at sige "nå ja, det kan jo teoretisk set være han har en pointe" så skal emnet og i visse tilfælde personen der laver indlægget, straks latterliggøres med stupide sammenligninger, mærkelig perifide pointer eller lettere barnlige kommentare. Vi ved alle godt der engang imellem bliver gået til stålet over broen og specielt i tunnelen, indrømmet jeg kører da også selv "lidt" over det tal der står på lysskiltene. Men når der så kommer et indlæg, hvor en person siger at det måske går lige lovligt frisk efter hans mening, så er det mindste man kan gøre da at respektere hans ord, og måske tage det en smule til eftertanke. Jeg personligt kan ikke li at der bliver kørt tæt på min numse, så derfor prøver jeg også at holde en pæn afstand til dem der ligger foran. Det er på et eller andet punkt logik ik? Og inden i kommer for godt igang så ved jeg godt jeg er en helgen der aldrig gør noget forkert og bla bla bla bla... Dette er ikke tænkt specielt på denne tråd, men jeg synes det er lidt en generel tendens herinde og specielt når der snakkes om kørsel. Det minder engang imellem om heste-nettet.dk og det er de fleste medlemmer yngre piger/kvinder der ikke har nået en alder hvor de må føre andet end en knallert eller A-traktor.
Hørt!
Men ja ja jeg er bare en mavesur gammel stodder.
Velkommen i klubben :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så sandt så sandt, men det bliver næppe anderledes desværre;)

Jeg synes nu det er lidt pudsigt at hver eneste gang dette emne er oppe og vende af en eller anden der synes at det måske en gang imellem foregår lidt alternativt når vi skal hen over broen, så skal der straks gøres grin og latterliggørelse af indlægget. i stedet for at sige "nå ja, det kan jo teoretisk set være han har en pointe" så skal emnet og i visse tilfælde personen der laver indlægget, straks latterliggøres med stupide sammenligninger, mærkelig perifide pointer eller lettere barnlige kommentare. Vi ved alle godt der engang imellem bliver gået til stålet over broen og specielt i tunnelen, indrømmet jeg kører da også selv "lidt" over det tal der står på lysskiltene. Men når der så kommer et indlæg, hvor en person siger at det måske går lige lovligt frisk efter hans mening, så er det mindste man kan gøre da at respektere hans ord, og måske tage det en smule til eftertanke. Jeg personligt kan ikke li at der bliver kørt tæt på min numse, så derfor prøver jeg også at holde en pæn afstand til dem der ligger foran. Det er på et eller andet punkt logik ik? Og inden i kommer for godt igang så ved jeg godt jeg er en helgen der aldrig gør noget forkert og bla bla bla bla... Dette er ikke tænkt specielt på denne tråd, men jeg synes det er lidt en generel tendens herinde og specielt når der snakkes om kørsel. Det minder engang imellem om heste-nettet.dk og det er de fleste medlemmer yngre piger/kvinder der ikke har nået en alder hvor de må føre andet end en knallert eller A-traktor. Men ja ja jeg er bare en mavesur gammel stodder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites