Toft 0 Anmeld indhold Skrevet August 11, 2008 Så er det tid til PL bold igen - YES YES YES Så ind på dette link: http://plmanager.tv2.dk/ og opret et hold, inden på lørdag kl 13.15 :th2: Vores liga hedder: Sunddebat Kodeordet er: ynwa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2008 Yes sir. Endelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Jamen klart der skal laves et hold, hvor mange Liverpool spillere må jeg have med:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Shit man har ALT for få penge, når først Reina, Agger, Gerrard og Torres er købt, så skal man satme gå på kompromi med resten:scared: Nå det kan kun gå galt:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Linken virker ikke fra mit arbejde, så jeg melder pas. Kan ju ikke acceptere en liga som har Yawa som password... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Shit man har ALT for få penge' date=' når først Reina, Agger, Gerrard og Torres er købt, så skal man satme gå på kompromi med resten:scared:[/quote']Jeg synes flere spillere er sat for dyrt! Godt nok svært at sætte et hold i dette spil, altså et hold med hår på :) Men hva fanden, det er ens for alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2008 Yes Det har du ret i. skulle skifte spillere 50 gange før jeg fik det hele til at gå op. Men en ting er sikkert. Der kommer ikke spillere fra Man U(sa) på mit hold. Så vil jeg heller ende på sidste pladsen. Så der der kun 3 dage 18 timer og 28 min. til livet starter igen Gooner4Ever Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2008 Fik sørme sat et hold med.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2008 Husk at oprette et hold idag, hvis altså du er interesseret i at deltage ;) Holdet skal være sat idag senest kl 13.30, for PL sparkes i gang kl 13.45 :th2: 'Let me tell you about a spanish boy, Torres, Torres, Hes magic when he's on the ball, Torres, Torres. He plays up in the strikers role, he gets the ball and he scores a goal, Fernando Torres Liverpool number nine. His armband proves he is a red, Torres, Torres, You'll never walk alone it says, Torres, Torres. We bought the lad from sunny Spain, He gets the ball and he scores again, Fernando Torres Liverpool number nine. He's big, hes strong when on the ball, Torres, Torres He's quick, he's great, he's got it all, Torres, Torres He gets the ball off Stevie G He takes it on and he makes it three Fernando Torres Liverpool number nine. Na na na na na na na na na Na na na na na na na na na Na na na na na na na na na na na na na na Fernando Torres Liverpool number nine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2008 Det var dog en frygtelig sang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Jeg havde da helt glemt vi havde gang i det her spil, hvordan går det drenge:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Jeg havde da helt glemt vi havde gang i det her spil' date=' hvordan går det drenge:laugh:[/quote'] Mit hold hænger gevaldigt i bremsen Men med fire Tottenham spillere på holdet, så er det vist heller ikke så underligt Heldigvis er Berbatov skiftet til gayclub united, så nu er der bare tre Tottenham spillere tilbage på holdet... Ser frem til næste transfer vindue Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Har heldigvis ikke spillere fra de to klubber:scared: Mit hold hænger gevaldigt i bremsen Men med fire Tottenham spillere på holdet' date=' så er det vist heller ikke så underligt Heldigvis er Berbatov skiftet til gayclub united, så nu er der bare tre Tottenham spillere tilbage på holdet... Ser frem til næste transfer vindue [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites