Jump to content
kfrost

har brug for lidt hjælp til at forstå annonce

Recommended Posts

Et udsnit af en salgs annonce på en bil Hvad betyder den sidste linie den med OBS i nackdelar:huven har blåst upp,så bulig. *spricka i framrutan,godkänd på bilprovning *brännhål i förarstolen *OBS,Växellådan kass!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nackdelar:huven har blåst upp,så bulig. - Ulemper: Kølerhjelmen har blæst op så den er bulet. *spricka i framrutan,godkänd på bilprovning - Revne i forruden. Godkendt ved syn. *brännhål i förarstolen - Brændemærke(hul) i forsædet/føresædet. *OBS,Växellådan kass! - Gearkassen er smadret Er dog lidt i tvivl med den sidste. Kan ikke huske om kass er smadret eller bare dårlig, tung, slidt....noget i den dur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja jeg forsøgte med min oversætnings maskine som jeg har fundet på nettet og den kendte heller ikke dette ord
Men du kan roligt regne med det ikke er en fordel at den er Kass :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tænkte jeg nok men problemet er nu ikke større end om så.........jeg har en kasse liggende på mit værksted. Dog vil jeg sige at prisen ikke er iorden med en defekt kasse + de andre defekter, så vi napper nok en anden bil men igen takker for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites