kfrost 10 Anmeld indhold Skrevet August 10, 2008 Et udsnit af en salgs annonce på en bil Hvad betyder den sidste linie den med OBS i nackdelar:huven har blåst upp,så bulig. *spricka i framrutan,godkänd på bilprovning *brännhål i förarstolen *OBS,Växellådan kass! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 nackdelar:huven har blåst upp,så bulig. - Ulemper: Kølerhjelmen har blæst op så den er bulet. *spricka i framrutan,godkänd på bilprovning - Revne i forruden. Godkendt ved syn. *brännhål i förarstolen - Brændemærke(hul) i forsædet/føresædet. *OBS,Växellådan kass! - Gearkassen er smadret Er dog lidt i tvivl med den sidste. Kan ikke huske om kass er smadret eller bare dårlig, tung, slidt....noget i den dur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kfrost 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 tak for hjælpen........... ja jeg forsøgte med min oversætnings maskine som jeg har fundet på nettet og den kendte heller ikke dette ord nogle andre der har et godt bud ? på "kass" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 ja jeg forsøgte med min oversætnings maskine som jeg har fundet på nettet og den kendte heller ikke dette ord Men du kan roligt regne med det ikke er en fordel at den er Kass :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Kass er i stykker, defekt, i udu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kfrost 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Det tænkte jeg nok men problemet er nu ikke større end om så.........jeg har en kasse liggende på mit værksted. Dog vil jeg sige at prisen ikke er iorden med en defekt kasse + de andre defekter, så vi napper nok en anden bil men igen takker for hjælpen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites