Don A 10 Anmeld indhold Skrevet August 9, 2008 Så er der igen Svedala markede. fra den 29-31 august. Så tænke på om der var nogen som have lyst til at komme og sparke lidt dæk og til en snak og møde lidt folk, ikke noget vildt måske bare nogen timer fredag aften eller lørdag på dagen på Statoil eller sådan?? Jeg byder på en dansk øl :D:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2008 Lyder cool - selv er jeg optaget af firmafest hele weekenden :D ps. der er OGSÅ gratis danske øl :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Så er der igen Svedala markede. fra den 29-31 august. Så tænke på om der var nogen som have lyst til at komme og sparke lidt dæk og til en snak og møde lidt folk, ikke noget vildt måske bare nogen timer fredag aften eller lørdag på dagen på Statoil eller sådan?? Jeg byder på en dansk øl :D:th2: Er der tractor pulling ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2008 Jeg kunne nok godt finde på at dukke op. Skal der bare sparkes dæk eller kommer der nogen der ved lidt om biler, tuning mm? \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2008 Jeg kunne nok godt finde på at dukke op. Skal der bare sparkes dæk eller kommer der nogen der ved lidt om biler, tuning mm? \Tom ved det ikke. har bare lige slået tilbudet op her. så ved ikke om der kommer nogen overhovde :-) men håber det kunne være hyggeligt. Men så er der bare flere øl til os der kommer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2008 Er der tractor pulling ? humm, ved jeg ikke. tror der ikke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2008 uhhh gratis øl. jeg er klar. og lidt ved jeg da om biler kan bla nævne over 10 forskellige mærker der burde forbydes ved lov. og så kan jeg fortælle om hvor god kvalitet tyske biler er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites