Jump to content
jamalla

Rettigheder når konen smutter

Recommended Posts

Har fulgt med i tråden fra start og kan kun sige, det sgu utroligt som hende EX`en opfører sig. Pointen i denne sag er ikke at give op. Du har af myndighederne i SE vundet forældremyndigheden over din datter og dette er kun positivt. Kæmp med næb og kløer som du også gør, også selv om du nok mest har lyst til at tude. Jeg ville kraftigt overveje at gå til pressen med sagen. DR1, TV2 og diverse aviser. Jeg tror den eneste måde systemet kan bliver bedre på, er hvis folk brokker sig over et forløb og har kørt sagen "by the book" Så op med humøret og glæd dig til du genser din datter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nej også her.... men tyder jo ik på det bare var en afhentning der kørte som den skulle ....
Eller også har Artved travlt med at nyde at være sammen med sin datter igen - og så må vi andre pænt vente på en update (håber jeg!) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogle der har hørt fra Artved om hvordan det gik i Aalborg ?
Det lyder ikke sådan, og det er lidt bekymrende. Peter S, jeg tror du skal sende en PM, den blier formentlig sendt videre til Artveds private mailboks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gode nyheder Unskyld at jeg glemte opdatere her. Det virker som om min e-mail notofication har haft en lille ferie, så jeg har ikke været så opmærksom her Afhentningen i Aalborg gik, utroligt nok, helt uden problemer, Hendes ting var pakkede og ex'en sagde ingenting........ Min datter er nu her hos mig, hun er begyndt i skolen igen, og har travlt med at besøge veninder osv, hun har ikke vist nogen tegn på at være ked af det eller noget, hun nyder det. :love: Selvfølgelig fik hun en varm modtagelse på skolen da vi var der, jeg havde ikke sagt noget til dem inden, men alle var utroligt glade for at se hende igen, og allerede 2. dag begyndte hun at tale svensk igen. Det er utroligt med de børn, og jeg har haft et rend af legekammerater her siden hun kom hjem :rolleye: Peter S. Ja min sag er ved tingsrätten i Lund, så det kan sagtens være at det er mig de mener, du er velkommen til at kontakte mig, jeg sender mit telefonnummer på pm hvis du skulle have lyst at snakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt Hvor er det dejligt at høre, det glæder meget. Men næste gang du får støtte og deltagelse et sted fra så husk lige at meld tilbage. Vi var faktisk en del der var inde og vende i tide og utide fordi vi håbede på en besked om at alt gik godt. Men ikke en lyd kom der fra dig:sick:

Unskyld at jeg glemte opdatere her. Det virker som om min e-mail notofication har haft en lille ferie, så jeg har ikke været så opmærksom her Afhentningen i Aalborg gik, utroligt nok, helt uden problemer, Hendes ting var pakkede og ex'en sagde ingenting........ Min datter er nu her hos mig, hun er begyndt i skolen igen, og har travlt med at besøge veninder osv, hun har ikke vist nogen tegn på at være ked af det eller noget, hun nyder det. :love: Selvfølgelig fik hun en varm modtagelse på skolen da vi var der, jeg havde ikke sagt noget til dem inden, men alle var utroligt glade for at se hende igen, og allerede 2. dag begyndte hun at tale svensk igen. Det er utroligt med de børn, og jeg har haft et rend af legekammerater her siden hun kom hjem :rolleye: Peter S. Ja min sag er ved tingsrätten i Lund, så det kan sagtens være at det er mig de mener, du er velkommen til at kontakte mig, jeg sender mit telefonnummer på pm hvis du skulle have lyst at snakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Unskyld at jeg glemte opdatere her. Det virker som om min e-mail notofication har haft en lille ferie, så jeg har ikke været så opmærksom her Afhentningen i Aalborg gik, utroligt nok, helt uden problemer, Hendes ting var pakkede og ex'en sagde ingenting........ Min datter er nu her hos mig, hun er begyndt i skolen igen, og har travlt med at besøge veninder osv, hun har ikke vist nogen tegn på at være ked af det eller noget, hun nyder det. :love: Selvfølgelig fik hun en varm modtagelse på skolen da vi var der, jeg havde ikke sagt noget til dem inden, men alle var utroligt glade for at se hende igen, og allerede 2. dag begyndte hun at tale svensk igen. Det er utroligt med de børn, og jeg har haft et rend af legekammerater her siden hun kom hjem :rolleye: Peter S. Ja min sag er ved tingsrätten i Lund, så det kan sagtens være at det er mig de mener, du er velkommen til at kontakte mig, jeg sender mit telefonnummer på pm hvis du skulle have lyst at snakke.
:th2: :th2: :th2: :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder sgu her med en klump i halsen..... Hold da kæft det er fedt!!! Der er trods alt lidt retfærdighed til i vores verden...:love: Tillykke herfra!:thumbup::thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor er det dejligt at høre' date=' det glæder meget. Men næste gang du får støtte og deltagelse et sted fra så husk lige at meld tilbage. Vi var faktisk en del der var inde og vende i tide og utide fordi vi håbede på en besked om at alt gik godt. Men ikke en lyd kom der fra dig:sick:[/quote']Ahhh, hold da op! Mon ikke manden har andet at tænke på end at give besked til en flok ukendte mennesker på nettet, uanset om vi har støttet ham eller ej. Den smiley er latterlig! Mon ikke du er herinde i tide og utide alligevel;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk Faktisk så var vi flere der var inde og checke nyt de dage man håbede at høre noget. Har man selv haft det med unger tæt på er det faktisk noget der påvirker en. Så , ja det havde været på sin plads at lade folk glæde sig når det går godt også. Kan godt beklage min smiley, men syntes bare at folk har en större og större tendens til at glemme at gläde involdverede når historien har en lykkelig slutning. Men lad os nu bare gläde os over slutningen.

Ahhh' date=' hold da op! Mon ikke manden har andet tænke på end at give besked til en flok ukendte mennesker på nettet, uanset om vi har støttet ham eller ej. Den smiley er latterlig! Mon ikke du er herinde i tide og utide alligevel;)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke foretage dig noget som helst andet end at passe godt på din datter! :love:

Jeg er den første til at beklage at jeg ikke har været så aktiv de seneste dage. Der har været meget andet at se til........ Jeres støtte og opbakning har været super, hvis der er noget som helst jeg kan gøre........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg sidder sgu her med en klump i halsen..... Hold da kæft det er fedt!!! Der er trods alt lidt retfærdighed til i vores verden...:love: Tillykke herfra!:thumbup::thumbup:
I denne sag var der... Tillykke til Artved med at ha fået datteren hjem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, du kan göre noget Ja, du kan göre noget. Du kan nyde hvert eneste minut og altid tale pänt om din ex over for din datter. Ikke forbi jeg tror at du ikke gör det, men det er rigtig svärt når man har väret ude for det du har.

Jeg er den første til at beklage at jeg ikke har været så aktiv de seneste dage. Der har været meget andet at se til........ Jeres støtte og opbakning har været super, hvis der er noget som helst jeg kan gøre........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites