Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Jeg ser sgu' frem til at åbne denne tråd i nær fremtid, og kunne læse mig til et billede af dig og din datter i et stort kram! Jeg forstår ikke det skal tage så lang tid, når det ér så åbenlyst, at din eks er en psykopat i den her sag. Nu kan jeg jo kun tage stilling til hvad jeg har kunnet læse - og dermed din side af historien. Men jeg er sgu' ikke sikker på jeg nogensinde ville gide at høre hendes. Og hvis jeg gad, så skulle det da være for underholdningsværdien (når alt er gået i orden igen, og din datter ikke længere er en brik i et komplet unødvendigt gidseldrama) Held og lykke endnu en gang. Hele problemet opstår fordi papir-arbejdet ikke er afsluttet. Havde papirerne været i orden, og det klart fremgik, at du var bopælsforælder, havde det hele gået meget hurtigere. Det er på ingen måde en kritik af dig Artved. Der er nu gået 2 år og knap 3 måneder, og mit papirarbejde er (ifølge min advokat), ved at gå i orden, nu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2009 Bare lige en lille bitte opdatering. Der er ikke sket noget endnu. Fogedretten i Aalborg venter på et brev fra Tingsrätten i Stockholm, mødet i Tingsrätten i Lund er stadig fastsat til 14. September. jeg tror dog ikke på at hun dukker op da hun stadig hævder at datteren var bosat hos hende da sagen startede og derfor ikke anser sagen i Sverige som gyldig, på trods af at statsadvokaten i Aalborg har afvist hendes sag. Min datter er nu startet på Mellervangskolen i Aalborg, Hendes mor har givet hende forbud mod at snakke med mig. det her ser ud til at blive "the neverending story" :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2009 Nej.....For når retten har talt, så kommer hun hjem til Sverige igen. Så bliver hun hentet ved fogedens og politiets hjælp. Så hav tålmod selvom det er svært... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2009 Bare lige en lille bitte opdatering. Der er ikke sket noget endnu. Fogedretten i Aalborg venter på et brev fra Tingsrätten i Stockholm, mødet i Tingsrätten i Lund er stadig fastsat til 14. September. jeg tror dog ikke på at hun dukker op da hun stadig hævder at datteren var bosat hos hende da sagen startede og derfor ikke anser sagen i Sverige som gyldig, på trods af at statsadvokaten i Aalborg har afvist hendes sag. Min datter er nu startet på Mellervangskolen i Aalborg, Hendes mor har givet hende forbud mod at snakke med mig. det her ser ud til at blive "the neverending story" :-( Har nu læst hele tråden, det lyder helt sindssygt. Men i det mindste ser det da ud til at du er ved at få vind i sejlene nu. Best wishes herfra, og som Gio siger så tror jeg vi er mange der ser frem til et billede af genforenet barn og far :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Gode nyheder Jeg har nu vundet forældremyndigheden over min datter i Tingsrätten i Lund. Det er en midlertidig beslutning, og moderen vil uden tvivl klage over den. Det har dog stadig ikke betydet at jeg har fået min datter hjem, moderen holder hende stadig tilbage, og jeg har nu snakket med Politiet i Aalborg om hvem som kan hjælpe. jag vender forhåbentligt snart tilbage med mere nyt. Tak igen til jer alle, det betyder sgu meget for mig at der er nogen som lytter / læser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Jeg kan ikke skrive med stor nok skrift!!! TILLYKKE!!!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Fantastisk! Retfærdigheden sejrede! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Endelig lidt positivt om fædres rettigheder! Håber f#nme snart du får dit barn hjem! Hvorfor kan politiet ikke tage ud til hende fjolset sammen med dig oghente barnet? Du har jo rettens ord.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Gode nyheder Jeg har nu vundet forældremyndigheden over min datter i Tingsrätten i Lund. Så blev weekenden lige et hak bedre! :thumbup: Glæder mig på dine vegne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Sidder og får helt tårer i øjenen ...... helt fantastisk :) Nu varer det forhåbentlig ikke så længe inden du får hende hjem. Håber så bare ikke at hun har fyldt hende for meget med løgn med hvad der er sket.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Jeg kører til Aalborg på søndag og henter hende. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at hendes mor har fyldt hende med løgn...... Nu må vi se hvad der sker..... det bliver spændende...... Håber det bedste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2009 Phew! har netop læst hele tråden igennem. Sikke en historie. herfra skal lyde et kæmpe STORT tillykke med afgørelsen. Håber det bedste for dig og din datter fremover. Håber ikke hun ender med at ha taget for meget skade af hele denne sag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Sådan! Tillykke og godt gået! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Jeg kører til Aalborg på søndag og henter hende. Krydser fingre! Håber det bliver problemfrit, men du kan jo nok ikke undgå lidt modstand. Assisterer politiet dig i Aalborg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Jeg har snakket med politiet i Aalborg, og de kan ikke gøre noget :( De henviser til fogedretten, og der har sagen ligget i 4 måneder nu. Jeg kan ikke gøre andet end at køre derop og se hvad der sker........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Jeg har snakket med politiet i Aalborg, og de kan ikke gøre noget :( De henviser til fogedretten, og der har sagen ligget i 4 måneder nu. Jeg kan ikke gøre andet end at køre derop og se hvad der sker........Det bliver ikke let...hmm. Har du overvejet at tage en kammerat med? Så er i da to til at stå i vejen, når hun går i Shewolf-mode. Alene ender du op med at stå med din datter som stødpude overfor hende....kunne jeg forestille mig & just my 0.02$ Krydser fingre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Min mor kører med, men selvfølgelig er jeg nervøs som bare fanden, men der er nok ikke så meget jeg kan gøre andet end at prøve....... Håber det går godt, men jeg regner med (og forventer) det værste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 krydser fingre for dig, husk at tage dine papirer med på at du har forældre myndigheden hvis hun tilkalder politiet..... Glæder mig til at høre fra dig i morgen, hvor i begge sidder hjemme hos jer og hygger :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Jeg er meget glad på dine vegne Jeg er meget glad på dine vegne, men jeg må indrömme at jeg IKKE syntes at du skal köre derop. Du kan väre helt sikker på at hun ikke accepterer en Svensk domstols afgörelse. Det er ikke for at väre lyseslukker, men jeg er bange for at du skal have statsamtet eller hvad det hedder nu til at acceptere afgörelsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Statsforvaltningen i Aalborg har allerede givet sagen til Tingsrätten i Lund, Jeg har snakket med dem flere gange, og de har blankt meldt ud at det er en sag som skal afgøres her (I Sverige) Og Ja, jeg er forberedt på at vi måske skal blive der indtil mandag, og have fogedretten på også, men jeg håber stadig det bedste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Kør IKKE hjem UDEN hende!! Så hellere et par dage med fravær. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Kør IKKE hjem UDEN hende!! Så hellere et par dage med fravær. Hørt! Kør IKKE fra Aalborg uden hende! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cici_Barn 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Hørt! Kør IKKE fra Aalborg uden hende! Uden hvem? Konen? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Det var da dejlige nyheder!!! Tillykke!!!!! Håber på at läse, at I snart kommer hjem igen, sammen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Det er så sygeligt at de danske myndigheder opfører sig sådan. Det er utroligt hvor meget politikerne kan være på tæerne når en dansk-syriesk mand tager fælles barn til syrien. I den sag kom der flere folketingspolitikere ind over. Men når det "bare" er en dansk kvinde der kidnapper et barn så sker der ikke noget. Det er så hyklerisk af de danske myndigheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites