Jump to content
Don A

tysk BIL spørgsmål :-)

Recommended Posts

Guest Mogens
Tak mogens :thumbup: den ser jeg lige på.. overvejer stærkt at hente en lille bimmer hjem nemlig
Tack själv. Jég har haft en BMW 530d med dét udstyr, og det virker på den måde (hvis du vælger indstillingen), at lyset tændes automatisk, hvis det er mørkt nok. Det har intet med kørelys at gøre. Hvorfor køber du ikke en 535d - koster ikke mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tack själv. Jég har haft en BMW 530d med dét udstyr, og det virker på den måde (hvis du vælger indstillingen), at lyset tændes automatisk, hvis det er mørkt nok. Det har intet med kørelys at gøre. Hvorfor køber du ikke en 535d - koster ikke mere...
Dem kigger jeg også på. men de er lidt sværre at finde med meget udstyr syntes jeg, har ikke den helt store mønt til at købe for detsværre. så tænker på en 530 men meget udstyr og så en chip i måske.. hvilken årgang var din?? og var du tilfres med den eller er der noget man skal vide inden man springer på sådan en fætter:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Dem kigger jeg også på. men de er lidt sværre at finde med meget udstyr syntes jeg, har ikke den helt store mønt til at købe for detsværre. så tænker på en 530 men meget udstyr og så en chip i måske.. Hvilken årgang var din?? og var du tilfres med den eller er der noget man skal vide inden man springer på sådan en fætter:cool:
Jeg synes ellers, at markedet svømmer med fuldt udstyrede 535'ere. Vores 530d var en 2003'er st. car med simpelthen ALT i udstyr - een af de bedste standardvogne, vi har ejet gennem tiden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes ellers, at markedet svømmer med fuldt udstyrede 535'ere. Vores 530d var en 2003'er st. car med simpelthen ALT i udstyr - een af de bedste standardvogne, vi har ejet gennem tiden...
smid gerne link på dem.. bare ikke over 30,000 euro :):) årgang 04 og frem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Guest Mogens
Jeg går mere efter komfort stole og sådan lidt luksus som luft og massage i stole, head up osv.
Så ville jeg stile efter en 740d eller 745d - man får jo vildt meget for pengene i sån een. F.eks. '04 740d, kørt 63.000 km: http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMBMW/de/pages/uvse/controller.jsp?redirectWhere=uic_details_vehicle_content.jsp&action=showDetailsPage&offerId=3534174

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så ville jeg stile efter en 740d eller 745d - man får jo vildt meget for pengene i sån een. F.eks. '04 740d, kørt 63.000 km: http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/DE-GAHP/UVMBMW/de/pages/uvse/controller.jsp?redirectWhere=uic_details_vehicle_content.jsp&action=showDetailsPage&offerId=3534174
ja har jeg også kigget lidt på. men syntes det er en stor bil til mig.. men bestemt en mulighed jeg også kigger på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
ja har jeg også kigget lidt på. men syntes det er en stor bil til mig.. men bestemt en mulighed jeg også kigger på
He he - i denne her er selv gardinerne i de bagerste sidedøre elektriske, og den har udluftning i de el-justerbare bagsæder; www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bn44k3p3bds2 Absolut Voll ! ! ! Leder Nasca / Grau, BMW Individual Alufelgen 20 Zoll , Steptronik , Soft Close Automatik für Türen, BMW Individual Austastung, Bi-Xenon- Licht, Navigationssystem Professional DVD + TV , Sportpaket, PDC Park- Distance- Control, Niveauregulierung , Dynamik- Drive, Monitor in Fond, 4xEl.Komfort-Sitze vorne und hinten mit Memory+Massage+Sitzbelüftung , Doppelverglasung, Lederlenkrad mit Heizung , Klima Komfort- Frontscheibe, Klima Komfort- Verbundglas, Innen- Außenspiegel aut. abblendend, Holzausführung, Sitzheizung und Sitzbelüftung für Fond sitze, Sitzheizung Fahrer/ Beifahrer, Lordosen stütze, Regensensor, Lichtsensor, Scheinwerfer- Waschanlage, Hi-Fi System Professional PROLOGIK 7 , Adaptives- Kurven licht, Standheizung mit F.B., , Aktive Geschwindigkeitsregelung, BMW Assist, Mod.2006, Spracheingabesystem, 2xAutotelefon Professional, el.Sonenrolle+seiten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
He he - i denne her er selv gardinerne i de bagerste sidedøre elektriske, og den har udluftning i de el-justerbare bagsæder; www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bn44k3p3bds2 Absolut Voll ! ! ! Leder Nasca / Grau, BMW Individual Alufelgen 20 Zoll , Steptronik , Soft Close Automatik für Türen, BMW Individual Austastung, Bi-Xenon- Licht, Navigationssystem Professional DVD + TV , Sportpaket, PDC Park- Distance- Control, Niveauregulierung , Dynamik- Drive, Monitor in Fond, 4xEl.Komfort-Sitze vorne und hinten mit Memory+Massage+Sitzbelüftung , Doppelverglasung, Lederlenkrad mit Heizung , Klima Komfort- Frontscheibe, Klima Komfort- Verbundglas, Innen- Außenspiegel aut. abblendend, Holzausführung, Sitzheizung und Sitzbelüftung für Fond sitze, Sitzheizung Fahrer/ Beifahrer, Lordosen stütze, Regensensor, Lichtsensor, Scheinwerfer- Waschanlage, Hi-Fi System Professional PROLOGIK 7 , Adaptives- Kurven licht, Standheizung mit F.B., , Aktive Geschwindigkeitsregelung, BMW Assist, Mod.2006, Spracheingabesystem, 2xAutotelefon Professional, el.Sonenrolle+seiten
men den har ikke massage som der står :-) men den ligger desværre over mit buget. men fed bil jeg ikke skulle have problem at køre rundt i..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Den BMW mangler intet

men den har ikke massage som der står
"4xEl.Komfort-Sitze vorne und hinten mit Memory+Massage+Sitzbelüftung" betyder, at bilen er udstyret med 4 el-stole (for og bag), der alle har memory på indstillingerne samt massage og udluftning. En fin detalje er I-drive for og bag, ligesom der er 2 tlf-systemer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"4xEl.Komfort-Sitze vorne und hinten mit Memory+Massage+Sitzbelüftung" betyder, at bilen er udstyret med 4 el-stole (for og bag), der alle har memory på indstillingerne samt massage og udluftning. En fin detalje er I-drive for og bag, ligesom der er 2 tlf-systemer...
ja det er lækkert.. Hvis du ser på de 2 små aflange knapper der sidder ved siden af memory på midterkonsollen. det er sædevarme øverse og så kommer luft nedenunder. og så skulle der have siddet en knap mere til massagemen den er der ikke. men kan jo være den sidder et andet sted på den her, :) det er nu også lige meget, men rigtig fed bil. det er en her i Svedala der har sådan en med 4x komfort sæder. ved bare ikke lige om det er en dansker eller hvilken model der er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites