flemlot 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2008 Da der var fejl i systemet, da jeg skulle betale for urtspungskontrollen måtte jeg betale den 2 gang. Jeg modtog i gård en PlusGiro fra VV. Der stå på den at man kan købe var for den i div butiker. Det koster 10 kr i afgift. Men der står ikke at det koster 35 kr hos Svensk Kassaservice. Så jeg valgte at indløse den hos Svensk Kassaservice. Og så måtte jeg betale 35 kr i afgift:mad: Jeg spurte damen hvorfor jeg skulle betale, den sure dame sagde jeg måtte snakke med VV om dette. Jeg ringe så til VV. Der siger de jeg skal spørger SK:fight: Det er OK hvis der skal betales men hvorfor F..... skal jeg betale for at der er kluder i systemet???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Jeg troede Svensk Kassaservice var nedlagt?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Gå i banken med dem.. Hvis du er kunde indbetaler de den på din konto gratis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Et lille sidespring sorry, men er der nogensinde nogen der har mødt glade personer hos Svensk Kasseservice? De par erfaringer jeg har haft med dem er de altid p.... sure:thumbdown Men som tidligere skrevet gå i banken med den slags, det gør jeg også af den grund som du beskriver:cool: den sure dame ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
flemlot 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Ja, så ved jeg det.At at jeg skal gå i banken næstegang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Gå i banken med dem.. Hvis du er kunde indbetaler de den på din konto gratis. Jo, det er rigtigt nok, at det er gratis, hvis man indsætter den på sin konto, men hvis man vælger at få beløbet udbetalt i kontanter, så tager SEB altså 50 sek for den transaktion, også selvom du er kunde:sick: Så indsæt plusgiroutbetalning, postväxel m.m. på kontoen og gå udenfor og hæv kontanterne i automaten, så er det ganske gratis:rolleye::D Troede egentlig også Kassaservice var nedlagt pr. 1/7. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 "Välkommen till Svensk Kassaservice! Vi erbjuder personlig service när du ska betala räkningar, sätta in och ta ut pengar" (Sur eller glad, eller at servicen er dyr - det står der ikke noget om) http://www.kassaservice.se/index.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites