Mette 0 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2008 Jeg skal have forsålet nogle sko/støvler. En der kan fortælle mig hvad hælebar hedder? Og evt. nogle der kan give mig en ide om hvad en àlm. forsåling koster? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Klackbar! Kan ikke huske priser, men det er ikke dyrt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Tak...... Hvad er "ikke dyrt"? Er det 100 kroner pr. par? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Det ved jeg ikke :o Det er med andre ord ikke dyrt nok til at man studser over det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Der ligger sådan en bandit ved Caroli City, den ligger omme på siden og ikke inde i centeret. Caroli Skomakeri o. Nyckelservice Kattsundsg. 20 Caroli City, 211 26 MALMÖ 040-611 02 80 http://gulasidorna.eniro.se/query?what=ip&advert_code=66258225&referring_what=cs&header_code=R1001308&district_codes=27&geo_area=Malm%F6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Olsen221 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Skal hilse fra Konen og sige at den bedste i centrum ligger på Värnhemstorget lige ved siden af Coop.... en "rigtig" skomager...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites