Emmi 10 Anmeld indhold Skrevet August 4, 2008 Hej venner lige et hurtigt sprgsml. ville lige høre om der er nogen fra riksbyggen/Malmøhus, for vil høre om forening har nogle samarbejde med forsikrings selskaber. da jeg leder efter et billigt, men stadig et godt forsikring. Og hvad skal jeg vælge som tillægs produkter til forsikringen som er fornuftigt. hva har i valgt af extra dækning?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 vi har valgt indbo gennem vesta Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Hej venner lige et hurtigt sprgsml. ville lige høre om der er nogen fra riksbyggen/Malmøhus, for vil høre om forening har nogle samarbejde med forsikrings selskaber. da jeg leder efter et billigt, men stadig et godt forsikring. Og hvad skal jeg vælge som tillægs produkter til forsikringen som er fornuftigt. hva har i valgt af extra dækning?? Jeg har valgt gennem Vesta med fordel´s rabat ordning gennem Nordea . jeg tror jeg betaler 1500kr pr år til en sum på 450.000kr. dvs alt incl. Eletronik,brand,vandskade osv. carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Hej Emmi. Folksam har yderligere rabat til medlemmer fra riksbyggen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 jeg har lige fået til tilbud fra Vesta gennem Nordea og den står til 2.483, det er med hem lösöre, utökat skydd hem, bostadsrärtt og utökat reseskydd. er det også de i havde fået af dækninger eller mangler jeg nogen. glemte lige at skrive at jeg har en indbo på 500.000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites