jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet August 3, 2008 (Okay, total Spørge Jørgen jeg er idag... :)) Jeg overvejer lidt at købe sådan en fætter... den er godt 10 år gammel, og har kørt næsten 200.000 km. Er der nogle af jer eksperter, som har noget at sige om sådan en? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg er ingen ekspert. Men jeg bliver nød til at nævne at det er et pragtfuldt køretøj. Jeg har selv haft æren af at køre i samme model, som tidligere havde tilhørt den amerikanske ambassadør i Danmark. Det er den oversete model hos opel, mange af de modeller der findes er godt udstyret. Men som sagt så er det en 3.0 - Det er nok ikke lige benzinøkonomien man råber hurra for i sådan en bandit. Pragtfuld bil, gerne flere af dem på vejene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 4, 2008 Jeg er ingen ekspert. Men jeg bliver nød til at nævne at det er et pragtfuldt køretøj. Jeg har selv haft æren af at køre i samme model, som tidligere havde tilhørt den amerikanske ambassadør i Danmark. Det er den oversete model hos opel, mange af de modeller der findes er godt udstyret. Men som sagt så er det en 3.0 - Det er nok ikke lige benzinøkonomien man råber hurra for i sådan en bandit. Pragtfuld bil, gerne flere af dem på vejene. Ja, det kan jeg helt tilslutte mig. Der skrives lidt om brugernes erfaringer med MV6 hér: www.autoplenum.de/Auto/OPEL/Omega?build=&buildyear=Baujahr...&power_min=147&power_max=&fuel= Omega i al almindelighed - www.autoplenum.de/Auto/OPEL/Omega?build=&buildyear=Baujahr...&power_min=&power_max=&fuel= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2008 Så vidt jeg har kunnet finde frem til, så er MV6 den gamle model. Dvs, året efter kom den nye faceliftede og den er ikke lavet i MV6 (så vidt jeg ved) Ellers skal du kigge efter baghjulslejer, støddæmpere, udstødning (halv pebret da det er en V6) og så skal du kigge efter rust. Alternativt, så kunne du jo købe en 2.5l V6 som har fået skiftet alle sliddele, monteret træk og besiktiget i juni... uden anmærkninger.... Du har jo set bilen ;) Nå ja, nye dæk og fælge i juni også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites