Jump to content
coolio

Rundbold

Recommended Posts

hejsa alle, i dette flotte sommervejr, tænkte jeg på om ikke der var grundlag for at mødes, måske nede ved stranden eller lign:) sted med en stor plæne og så spille lidt rundbold?. Vi kunne så efterfølgende ha en lille picnic, med medbragt mad osv, nogen der har kunne have lyst til dette, en god og sjov måde at møde nye mennesker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej du, Rigtig god idé, jeg tænker bare på, om du mener Amager strand, Bunkeflo, måske endda Gilleleje, eller er vi i Ystad? Kun en joke, jeg forsøgte at se hvor du kom fra, på din profil, der er dog intet skrevet om tilhørssted :) Hvor vil du spille bold, for det er seriøst en god idé? Du er velkommen til at 'banne' mig, da jeg ikke har spillet rundbold siden de glæde 80'ere :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:lol:, nå ja stedet, jo men mener selvfølgelig bunkeflo strand, eller en stor græsplæne i en park, måske pildamsparken eller lign. ¨Så vi skal bare samlet flest muligt, så skal jeg nok banne dig ud hehe.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg kommer med et foreslag om at I bestemmer en dato og slår den stort op herinde.. så skal der nok være nogen der melder sig under fanerne.. Når man ikke har en dato melder man jo bare at man gerne vil være med.. Det vil jeg sikkert også gerne.. men det hjælper jo ikke når man ikke har en dato.. Så bare et velment råd.. Sæt en dato og gå efter det der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites