coolio 10 Anmeld indhold Skrevet August 2, 2008 hejsa alle, i dette flotte sommervejr, tænkte jeg på om ikke der var grundlag for at mødes, måske nede ved stranden eller lign:) sted med en stor plæne og så spille lidt rundbold?. Vi kunne så efterfølgende ha en lille picnic, med medbragt mad osv, nogen der har kunne have lyst til dette, en god og sjov måde at møde nye mennesker på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Hej du, Rigtig god idé, jeg tænker bare på, om du mener Amager strand, Bunkeflo, måske endda Gilleleje, eller er vi i Ystad? Kun en joke, jeg forsøgte at se hvor du kom fra, på din profil, der er dog intet skrevet om tilhørssted :) Hvor vil du spille bold, for det er seriøst en god idé? Du er velkommen til at 'banne' mig, da jeg ikke har spillet rundbold siden de glæde 80'ere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 , nå ja stedet, jo men mener selvfølgelig bunkeflo strand, eller en stor græsplæne i en park, måske pildamsparken eller lign. ¨Så vi skal bare samlet flest muligt, så skal jeg nok banne dig ud hehe.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Damen og jeg er friske på en omgang rundbold.. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Jeg melder mig også under fanen! Men i er advaret, jeg var en af de bedre på centralskolen i Store Merløse tilbage i 90´erne Og jeg har en rimelig habil spurt!!! hvis hunden der jagter mig er stor nok... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Ja, så er vi 4, langtfra nok, må håbe der kommer flere, inden vinteren sætter ind:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2008 Man kan vel holde picnic på en bar ? heh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2008 Må jeg kommer med et foreslag om at I bestemmer en dato og slår den stort op herinde.. så skal der nok være nogen der melder sig under fanerne.. Når man ikke har en dato melder man jo bare at man gerne vil være med.. Det vil jeg sikkert også gerne.. men det hjælper jo ikke når man ikke har en dato.. Så bare et velment råd.. Sæt en dato og gå efter det der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2008 kim og julle er os med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites