don j 10 Anmeld indhold Skrevet August 2, 2008 nu har jeg siddet og læst på broens pendler forum noget tid. jeg syntes godt nok ikke det er ret konstruktivt. jo pendlernes forslag og idéer er da ganske konstruktive om end nogle er lidt mere mystiske så er det da gode imput. dog syntes jeg ikke broen svarer godt igen på den kritik der kommer. syntes tit at spørgsmålstilleren bliver spist af med et: vi har det i overvejelserne eller det kommer på et senere tidspunkt. eller den virkeligt intetsigende: vi planlægger forbedringer i fremtiden. syntes aldrig der kommer noget konkret frem om hvad de har tænkt sig at gøre og hvad der evt er blevet gjort for at rette op på en sag. dette syntes jeg er synd da det venlige svar ofte forsvinder i en pløre af gentagelser og intetsigende svar. er jeg den eneste der har det sådan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Nej................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Hej Don J Lad være med at spilde din tid derinde. Brug hellere tiden på noget bedre. \Tom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 til gengæld kunne en af jer med profil ikke efterlyse at tolderne kan få lov til at tæve de fjolser som vælger at HOLDE i nødsporet LIGE efter betalingsanlægget for at lave opsamling.. Forleden var det ved at gå galt da biler ikke kunne komme til og skulle flette sammen, fordi 4 danske biler holdte og ventede på en anden bil som skulle igennem betalingsanlægget.. Come on! der er f****ing 500-600 meter til rastepladsen og der kan i holde lige så længe i vil.. Tolderne kunne passende bruge deres gule vejbump til at banke lidt fornuft ind i touristerne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 til gengæld kunne en af jer med profil ikke efterlyse at tolderne kan få lov til at tæve de fjolser som vælger at HOLDE i nødsporet LIGE efter betalingsanlægget for at lave opsamling.. Forleden var det ved at gå galt da biler ikke kunne komme til og skulle flette sammen' date=' fordi 4 danske biler holdte og ventede på en anden bil som skulle igennem betalingsanlægget.. Come on! der er f****ing 500-600 meter til restepladsen og der kan i holde lige så længe i vil.. Tolderne kunne passende bruge deres gule vejbump til at banke lidt fornuft ind i touristerne....[/quote'] Tak. det lyder ikke som nogen dum ide. de holder tit og venter på alt og inden ting :fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Tak. det lyder ikke som nogen dum ide. de holder tit og venter på alt og inden ting :fight: ja om jeg fatter det.. forleden var det besværligt for dem der kommer fra lastbilbanerne at flette ind i de 2 spor, fordi der holdte 7 biler og ventede lige ved den grønne plet hvor tolderne undersøger lastbiler.. de holdte altså ude på vejen og ikke inde i toldområdet.. en anden gang måtte jeg tage den ind over toldområdet fordi jeg ikke kunne komme igennem over og flette ind, uden det ville blive farligt for mig og andre billister.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2008 til topic. det kører der allerede en tråd om derinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites