Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet August 1, 2008 Så har vi lejet Sturup igen, og jeg ville i den forbindelse høre om der var nogle der havde lyst til at give en hjælpende hånd som flagvagt, med andre ord stå ude rundt på banen, steder man ikke normalt kan stå. Det er iøvrigt oplagt at tage billeder derfra, hvis man nu er til sådan noget. Da arragementet er non-profit er der ikke det store at hente ved det, men jeg giver gerne en omgang mad på MacD. bagefter. Der vel også være llidt gotter at tage med ud på pladsen. Det er fra kl. 17-20 :) Send en PM eller mail miriamstilling@hotmail.com eller skriv bare i tråden, hvis du er interesseret :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Nu har jeg ikke været her så længe, men hvad er det lejet til? Hverdagsbiler? Banepreppad biler? Eller noget 3.? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Hej Miriam. Jeg kunne godt være interesseret, men kunne godt tænke mig at vide lidt mere om "jobbet", skal jeg bare holde et flag, og hvad tid skal der mødes ind. Også spørger jeg også ligesom dabp, om hvad arrangementet omhandler. God fredag,. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Hej Begge Vi har lejet Sturup Raceway, hvor vi har 30 biler med på banen, folk kører i egne biler, men der er mange spændende biler med. Det at være flagvagt er en meget vigtig funktion, de skal være på plads ellers kan vi ikke køre og så er det også dem der fortæller dig om der er noget forude du skal være opmærksom på så alt bliver så gnidnings frit som muligt. Hver flagvagt kan se en del af banen og skal derfor holde øje med det stykke, der bruges 3 forskellige flag, som man for instruktioner i inden. Man skal møde ind kl. 16.30 og det vare til 20.00 For personerne der er flagvagter er det jo den allerbedste placering man kan tænke sig, plus de får de sidste 10 min på banen, som passagere i instruktør bilerne :) hvilket faktisk resulterede i at 2 af vores flagvagter fra sidst selv skal være med at køre denne gang, for de blev så bidt af det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Hey du.. er det privat eller kan man komme og kigge.?? tænker det måske var 30 venner som i har samlet til at køre eller??? :-) Hej Begge Vi har lejet Sturup Raceway, hvor vi har 30 biler med på banen, folk kører i egne biler, men der er mange spændende biler med. Det at være flagvagt er en meget vigtig funktion, de skal være på plads ellers kan vi ikke køre og så er det også dem der fortæller dig om der er noget forude du skal være opmærksom på så alt bliver så gnidnings frit som muligt. Hver flagvagt kan se en del af banen og skal derfor holde øje med det stykke, der bruges 3 forskellige flag, som man for instruktioner i inden. Man skal møde ind kl. 16.30 og det vare til 20.00 For personerne der er flagvagter er det jo den allerbedste placering man kan tænke sig, plus de får de sidste 10 min på banen, som passagere i instruktør bilerne :) hvilket faktisk resulterede i at 2 af vores flagvagter fra sidst selv skal være med at køre denne gang, for de blev så bidt af det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 Hey du.. er det privat eller kan man komme og kigge.?? tænker det måske var 30 venner som i har samlet til at køre eller??? :-) Ja, det er privat men man må meget gerne komme og kigge :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Da arragementet er non-profit : Betyder det at det er et velgørenshedsarrangement, eller at I bare ønsker at spare på udgifterne i almindelighed? Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Betyder det at det er et velgørenshedsarrangement, eller at I bare ønsker at spare på udgifterne i almindelighed? Mvh. Mr. Kubik Det betyder at os der arrangere det ikke tjener noget på det, så der er ikke de store penge at dele ud af til dem der hjælper til. Hvis vi går i 0 som er målet, så er vi glade :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg er frisk på en omgang flagvagt, hvis bare jeg lige får en guide til hvor jeg skal møde op, da jeg ikke har været på Sturup endnu. MVH Simon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Jeg er frisk på en omgang flagvagt, hvis bare jeg lige får en guide til hvor jeg skal møde op, da jeg ikke har været på Sturup endnu. MVH Simon Hej Simon Send mig lige en mail, så giver jeg dig lige lidt detajler :) miriamstilling@hotmail.com Der er stadigvæk plads til flere hvis der skulle være flere der har lyst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2008 Angående flagvagt Hej Jeg ved godt at det er tæt på i morgen, men jeg har fri i morgen, så det kunne da være sjovt, men samtidig er det jo også chansen for at møde nogle af de hyggelige mennesker der er her inde :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2008 Hej Carsten Du skal være velkommen til at kigge forbi, er ikke sikker på at jeg har noget at lave til dig denne gang, men så er der jo bare mere tid til at kigge på biler i :) Men hvis det er folk herinde du vil møde, så må jeg nok skuffe dig, tror kun der er 2-3 stykker med, men der kan selvfølgelig være flere der kigger derop Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 Have a good race !!! P+ ML+I :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites