Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Anyways' date=' det giver INGEN mening at sammenligne luftfart med biltrafik over en bro - ret simpelt.[/quote'] Der er også en del af broens halve sandheder der heller ikke giver mening. Men hvis du absolut vil være klassens duks, then go ahead... Du rusker ikke op i noget uden at provokere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 @Toft, Inden du stirrer dig blind på EasyJet og pære og bananer, så kig lidt på busrejser til Oslo og Berlin. De er kun en rund tyver dyrere end en tur over broen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Man kan også sammenligne Øresundsbroen med andre varegrupper. Pointen er at man gør det rigtigt let for folk at se hvor dyrt det egentlig er at smutte en gang over broen. Flere eksempler. En tur over Øresundsbroen: 260 DKK 135 stk blandede pære, kiwi, bananer og æbler: 252 DKK Philips WebCam: 249 DKK 6xflasker australsk cabernet vin: 239 DKK Alle priser er fra Bilka og Øresundsbroen EDIT Skal vi ikke køre en hyggetur til Skåne? Er du gal - så vil jeg sku hellere købe 12 flasker rødvin! (eller måske 270 stk frugt :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Er der nogen der ved hvad flyvebådene kostede i ganmel dage ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Vi laver bare nogle store bannere og hænger dem på broerne på amager motorvejen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Vi laver bare nogle store bannere og hænger dem på broerne på amager motorvejen..... Genialt. Bilka kunne bruge det i sin markedsføring. Hæng et kæmpe banner på broen ved frakørelsen til Fields med teksten "Hyggetur til Skåne? Hvad med 12 flasker rødvin eller 270 stk frugt i stedet?" :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Vi laver bare nogle store bannere og hænger dem på broerne på amager motorvejen..... Jeg hjælper gerne med at få skidtet hængt på plads Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Hvad siger foreningen Øresundsborger om dette tiltag??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 det er fanme en fed ide det der. jeg ligger gerne et lagen eller to til. har vidst også en pakke textil tuscher( staveplade) dog vil jeg ikke tegne da det så ligner noget der burde ligge i en kumme på en rasteplads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 det er fanme en fed ide det der. jeg ligger gerne et lagen eller to til. har vidst også en pakke textil tuscher( staveplade) dog vil jeg ikke tegne da det så ligner noget der burde ligge i en kumme på en rasteplads.Seriøst....skal vi ikke lige pakke Greenpeace-piben væk igen, og tænke lidt mere 2008-agtigt!? Tror faen visse diktatorer kunne få pøblen med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 flere herinde snakker da om at lave en happening og gøre bron opmærksom på deres latterlige prispolitik. dette er da noget alle kan forstå og det skader ikke nogen det giver fokus og eksponerer de af os der er højst utilfredsse med pengemask... øhh øresundsbron Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 flere herinde snakker da om at lave en happening og gøre bron opmærksom på deres latterlige prispolitik. dette er da noget alle kan forstå og det skader ikke nogen det giver fokus og eksponerer de af os der er højst utilfredsse med pengemask... øhh øresundsbron Jeg er helt med på en happening og streamere, men det bliver nød til at være mere end bare streamere. Det skal være gennemtænkt. Problemet er vel ikke så meget opmærksomhed, som det er massiv folkelig støtte og derved politisk velvilje til at ændre priserne. Med et populistisk egocentreret velværdskludetæppe af en regering (jeg siger ikke de foregående regeringer var anderledes eller bedre ;)) så har jeg svært ved at se hvordan vi/pendlerne kan få opbakning hverken folkeligt eller politisk. 1. Hvis der bliver sænket priser på Øresund, burde det så ikke også gælde for Storebæltsforbindelsen? Det ville et flertal af danskere sikkert kræve, før de vil gøre det billigere at komme til Sverige. 2. At overbevise danskerne om at deres skattepenge skal støtte pendlere bor i Sverige (Relateret til 1.) 3. Få politikkernes øre, hvilket vi ikke gør uden at have indflydelse. Jeg har svært ved at se hvordan vi får deres opmærksomhed, siden vi ikke kan stemme, Mærsk bor i Gentofte og politikkerne sikkert mener at vi får rigeligt i befordringsfradrag. osv. Jeg undrer mig dog over hvorfor broens brugere skal betale for et motorvejsanlæg i DK som tilgodeser både lufthavnen, ørestadsregionen og fields. ---------------- Hmm .. jeg tror måske vi i stedet skal satse på at låse Broens administration, et par transportministre i samme lokale med Buddhaen, hvor han forklarer hvorfor de skal sænke priserne. Jeg forestiller mig det bliver noget i stil med et Chewbacca Defence (Link - spol frem til 1 min 20 sek). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 Jeg forestiller mig det bliver noget i stil med et Chewbacca Defence (Link - spol frem til 1 min 20 sek).Nao faz sentido!...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Nao faz sentido!...;) Si, exactemundo :) Det er ellers utroligt at der var den eneste version af chewbacca defence der var til at finde på youtube :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites