Jump to content
Gio

Hitta.se - nu også i 3D - og med Streetview!

Recommended Posts

Ikke særligt imponerende efter min mening :thumbdown Måske de skulle vente med deres 3D version, til de har et nogenlunde færdigt produkt. Der er minimum brugerflade, og man kan ikke en gang søge på noget.. Det der minder mest af alt om en beta-beta-beta-skod-test-beta-version 1.0 u215.gif Sikkert fantastisk for nogle at man kan se torsoen i Malmö, men bor man bl.a hvor jeg bor, så er ens hus en lidt mørkere plet på en baggrund der ligner noget der er løgn... Kom igen om et års tid hitta.se :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke særligt imponerende efter min mening :thumbdown Måske de skulle vente med deres 3D version, til de har et nogenlunde færdigt produkt. Der er minimum brugerflade, og man kan ikke en gang søge på noget.. Det der minder mest af alt om en beta-beta-beta-skod-test-beta-version 1.0 u215.gif
Det ér vist også en test, eftersom den ligger begravet inde under "Labbet" på Hitta's side. De skriver også at man senere vil kunne søge direkte i 3D-app'en m.m. Ting tager tid! (især hvis man er en ost...eller...noget) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos mig crasher den under installationen og river IE med ned :sad:

Ikke særligt imponerende efter min mening :thumbdown bor man bl.a hvor jeg bor, så er ens hus en lidt mørkere plet på en baggrund der ligner noget der er løgn...
Nu er befolkningstætheden i Skurup kommune nok også så lav at der aldrig ville blive økonomi i et lave 3D her. Jeg kan OT bemærke at på googlemaps falder opløsningen til værdiløs ca. 100 meter østligt for mit hus. Resten af østskåne er bare tværet ud :p http://maps.google.com/maps?f=q&hl=da&geocode=&q=dyb%C3%A4ck,+sverige&sll=55.426961,13.47026&sspn=0.008609,0.018539&ie=UTF8&t=h&z=14&iwloc=addr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er ikke helt det samme' date=' men også meget cool[/quote'] Tak for rådet, men in all fairness, så er det min job pc, og den er f*cked rimeligt op. Jeg har bedt om at få den reinstalleret uden held nogle gange (i stedet får jeg en supporter på skødet 3-4 timer, der liiige skal prøve noget forskelligt spywarefjerner). Jeg har problemer med en række apps. og sidst jeg købte billetter over nettet (Motörhead i Vega :cool:) så poppede der en lille 'visa verification' op, som ville have pinkoden for at gennemføre transaktionen. Fedest.:fight: prøv 4 nuller. Da jeg ikke har ansvaret over intern IT, og når de ikke vil lytte til min erfaring, så lader jeg den sne til og smitte hele netværket :tongue2: Men tak for rådet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har opdateret Java' date=' og alligevel lukker skidtet bare ned! GRR... any ideas what to do?[/quote']Har du husket at afinstallere gamle versioner af Java? (JRE) Du kan teste hvilken version af Java du kører her. Dog burde det ikke betyde noget om du er en version eller to bagud. Nyeste version er 1.6.0_07 - hvis du har ældre versioner installeret, så afinstallér dem. (Kontrolpanel->Tilføj/fjern programmer) Flere "aktive" versioner af JRE kan nemlig godt give problemer. Genstart Windåse bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gætter på, det ikke virker skidegodt med alt andet end IE under win...? :sick: Nogen der lige vil teste med Firefox under Win (er blot nysgerrig for at høre, om det virker fint nok). Har lige testet med Firefox 2.0.0.14 og Sun Java 1.6.0_06-b02 på konens Mandriva Linux -laptop. Ligeså med Konqueror 3.5.7. No luck.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede det for første gang for en måneds tid siden, omend det går lidt langsomt med at renderer, så synes jeg det fungerer ret godt og er mere imponenrende end jeg har set fra googles side... Jeg har testet med IE 7 og firefoxxx 3.0 :D Virker fint... Bruger Java 1.4.2_06 som er en lidt aldrende version der egentlig bare blev installeret grundet test...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Gætter på, det ikke virker skidegodt med alt andet end IE under win...? :sick: Nogen der lige vil teste med Firefox under Win (er blot nysgerrig for at høre, om det virker fint nok). Har lige testet med Firefox 2.0.0.14 og Sun Java 1.6.0_06-b02 på konens Mandriva Linux -laptop. Ligeså med Konqueror 3.5.7. No luck.
Sjovt, jeg kører kun Firefox under Windows og har ikke nogen problemer overhovedet.. kører version 3.01

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sjovt' date=' jeg kører kun Firefox under Windows og har ikke nogen problemer overhovedet.. kører version 3.01[/quote'] Ah, ok, så det virker. Positivt. Men jeg tror, du misforstod mit indlæg. Jeg har ikke selv prøvet med Firefox under Windows (kun under Linux). Jeg har ganske enkelt ikke Windows, men gættede blot på, at 3d-kortet her i sin spæde start sikkert kun fungerede ordentligt med IE. Positivt at høre, at det også virker fint med FF (under win).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ah' date=' ok, så det virker. Positivt. Men jeg tror, du misforstod mit indlæg. Jeg har ikke selv prøvet med Firefox under Windows (kun under Linux). Jeg [i']har ganske enkelt ikke Windows, men gættede blot på, at 3d-kortet her i sin spæde start sikkert kun fungerede ordentligt med IE. Positivt at høre, at det også virker fint med FF (under win).
Ah ja .. det gjorde jeg faktisk.. har ikke testet det på andet end windows :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites