bluee 10 Anmeld indhold Skrevet July 31, 2008 Hvem vil med til beachvolley på Lørdag kl. 11 ved Pildammsparken? Vi er to indtil videre (bluee, Majse) og skal gerne op på 4-6 stykker, men flere er selvfølgelig velkomne. Jeg mindes det er muligt at grille derude men hæng mig ikke op på det :-) Skriv her hvis i kommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 Hvad snakker vi, seriøs 2 mod 2 bold, eller badebold med 8-10-12 spillere på banen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 Hvad snakker vi' date=' seriøs 2 mod 2 bold, eller badebold med 8-10-12 spillere på banen?[/quote'] Ej helst ikke nogen badebold her men ikke mere seriøst end det skal være sjovt. Er du på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 Ej helst ikke nogen badebold her men ikke mere seriøst end det skal være sjovt. Er du på? Seriøst men samtidig sjovt, jamen det er da lige mig.... eller det vil sige det er lige os. Vi er tre (to mand og en kvinde) med børn, så det vil sige vi er to der kan spille af gangen. Og hvis I er to, så er basis da på plads. Hvor i Pildammparken er der baner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Majse 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2008 De ligger på hjørnet ved sygehuset og vejen fra Södervärn. Der er et lille stadion (Malmö Idrottsplats) lige op til... Dvs Pildammsvägen og Carl Gustafs vägen - lige på hjørnet;-) Skulle være til at finde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2008 På trods af vejret (ikke længere 30c og solskin) så ser det ikke ud til at regne. Så vi er stadigvæk på :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites