Jump to content
don j

Ulykke på meca raceway her til aften

Recommended Posts

var nede på banen idag og der var til sidst et grimt uheld med en stingray funnycar der tiltede rundt og røg et godt stykke ned af banen. er der nogen der ved om der er sket noget med manden bag rattet. der kom en akutbil og en politibil da mig og damen kørte. jeg kan dog ikke finde nogen update på hvad og om der er sket noget med ham. og er der nogen der kender årsagen til uheldet. for mig lignede det enten en puntering eller olie på banen. jeg tror mest på det sidste da de hele tiden var ude og tøre af efter utætte amerikanerbiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
var nede på banen idag og der var til sidst et grimt uheld med en stingray funnycar der tiltede rundt og røg et godt stykke ned af banen. er der nogen der ved om der er sket noget med manden bag rattet. der kom en akutbil og en politibil da mig og damen kørte. jeg kan dog ikke finde nogen update på hvad og om der er sket noget med ham. og er der nogen der kender årsagen til uheldet. for mig lignede det enten en puntering eller olie på banen. jeg tror mest på det sidste da de hele tiden var ude og tøre af efter utætte amerikanerbiler.
Undskyld, men var det ikke dig der var dernede ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øhh jo men nu var jeg ikke i bilen og har ikke kunnet finde noget til årsagen for uheldet. jeg kan kun gå ud fra hvad jeg selv har set. samtidig har jeg ikke snakket med ham der kørte bilen så aner heller ikk ehvad der er sket med ham. btw så var speakeren gået hjem da det skete så ingen updates på banen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites