Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2008 Kræves der recept i Sverige for at anskaffe sig sovepiller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Det haster lidt med svar så hvis nogen kan hjælpe mig ville jeg være glad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Det haster lidt med svar så hvis nogen kan hjælpe mig ville jeg være glad Det haster lidt ? Skal du sove NU ? :D Jeg køber altid mine sovepiller i udlandet (skal sove i flyet hjem), så jeg kan ikke rigtig hjælpe. Men, hvis det haster, så kør da ind til det nærmeste apotek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Jeg har en bekendt som skal til at købe piller, men jeg frygter at det ikke er for at sove!! Derfor skal jeg vide om det er receptpligtigt. Ligenu sidder jeg på arbejde og kan gøre ingenting... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Jeg har en bekendt som skal til at købe piller' date=' men jeg frygter at det ikke er for at sove!! Derfor skal jeg vide om det er receptpligtigt. Ligenu sidder jeg på arbejde og kan gøre ingenting...[/quote'] Hvis det er til det som jeg umiddelbart kan læse ud af dit indlæg... Så fuck da dit arbejde og kør hjem !. SÅ vigtigt er arbejde altså heller ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Man kan ikke købe sovepiller i håndkøb i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Man kan ikke få stærkere sovepiller uden recept i sverige. Danmark og sverige har meget ens receptpligt. Kun få præparater der er receptpligtige i dk kan købes i håndkøb (uden recept) i sverige, og det er i den milde ende (jeg kan komme i tanke om stærke Ipren og visse salver), ikke noget der er specielt egnet til at tage sig af dage. Der findes særdeles effektive midler til den slags i håndkøb, men så skal man ikke se i den retning din ven gør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites