milla 10 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2008 jeg er desværre blevet sygemeldt og må ikke andet end at ligge i sengen :( så mangler desperat en som kan gøre lidt rent herhjemme... bor i 1 plans hus i klågerup... havde forestillet mig det skulle være en gang om ugen... der skal støvsuges, vaskes gulv, støvsuges sofa og tørres lidt støv af... er der nogen som skulle være interesseret i dette, eller kender en som kunne være`??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Hej Milla! Ring til Martina på tel 0734209000 - vi har meget gode erfaringer med deres rengøring...:th2: Tommy PS. Bor også omkring Klågerup... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
milla 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 okay tusind tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2008 okay tusind tak :) Fik du noget ud af kontakten - tager hun stadig folk ind?? Er på jagt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nunu86 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2008 jeg har en som kan hjaelpe?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites