Just Looking 10 Anmeld indhold Skrevet July 28, 2008 hey... nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilken bredbånd der er godt hvis man bor i almvik... er der andre der bor der og har erfaring med noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 Jeg har... ...comhem.se - og det funker upåklageligt. Nedted i år; 0.00%. MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ednob 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 Bynet... nice Bynettet fungere perfekt.... Har haft det i 5 år og ingen klager "what so ever"..... http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/internet/bredbandvianatverksuttaget/stadsnat/teliabredbandstadsnat.1537015509.product Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Just Looking 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 hvad er så billigst? vi skal bare bruge det til at surfe lidt rundt på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Just Looking 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 comhem har jeg også overvejet... men synes at det lyder besværligt,,, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ednob 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2008 10 Mb = 229 Skr Vælg 10Mb, så er der ingen problemer med surfningen eller download af musik mv... http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/internet/bredbandvianatverksuttaget/stadsnat/hittadittsdtadsnat/hsb_malmo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2008 Kommer jo lidt an på hvor du bor henne i almvik og hvilke muligheder du har Har du f.eks et rj45 stik (netværksudtag) direkte i væggen eller kun telefonstik ? Hvilken aftale har din boligforening ? Vi bor selv i almvik og kan få enten 100/100 Mbit til 110 SEK eller 1000/100 til 395 SEK via vores boligforening http://www.bredband2.com/web/brikks/bredband2/document.aspx?path=/sites/bredband2/malmo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pelle83 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2008 Bor selv i Almvik og har Comhem, og synes ikke det er synderligt besværligt, men som de andre siger det kommer nok meget an på hvem der er TV udbyder hos jer, for vores går gennem antennestikket (samme boks) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2008 Jeg bor i Almhög (lige nord for Almvik) og har TDC (som hedder noget andet nu) via ADSL 2 og det fungerer af røven til. 299 SEK for 24 mb og jeg som regel 8-10 stykker - når det ellers gider. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2008 hej bor selv i almvik, som de andre også nævner hvad for en forening er du under? for hvis du har et rj45 (internet stik) ud i gangen, er det bar om at tilsluttet en pc/bærbar og udfylde tilmedlings blanket hvorefter du kan vælge mellem forskellige hastigheder/udbyder, samme gælder tv og telefon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites